  • Data: 2004-12-01 06:34:34
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty allegro.
    Od: stern <s...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A.D. śro 1. grudnia 2004 07:27 Samotnik nie bacząc na śmiech i drwinę, bez
    lęku o własne życie, oznajmił/a:

    > Ale widzisz jakiś sposób udowodnienia, że to on wystawił ten samochód?
    > Bo ja nie. Fakt wysłania kodu aktywacyjnego zwykłym listem niespecjalnie
    > się obroni. Mam w bloku takie skrzynki pocztowe, że mogę mieć konta na
    > Allegro na wszystkich sąsiadów.

    hmm, a zlecenia beziesz skladal z kafejki internetowej, czy z domu sasiadow?

    btw: to mi zaczyna podpadac pod oszustwo, ech gdzie ta grupa sprzed lat :(

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)