  • Data: 2004-12-01 15:36:35
    Temat: Re: wezwanie do zapłaty allegro.
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wezwanie do
    > czy
    >
    > Z teog co wiem aby moc cos wystawic trzeba podac swoje dane osobowe i sie
    > zajestrowac, na podany adres przyjdzie list aktywacyjny, wpisac z niego
    > numer i sie zalogowac.
    > Czyli mamy rozumiec ze sasiad podal Twoje dane i czekal az listonosz
    > przyjdzie, wtedy on przechwycil list i wystawia za Ciebie tak?
    > No niby mozliwe to juz wam zalatwi ta firma windykacyjna czy sad. No ale
    > napisales ze sam wystawiles samochod czyli skorzystales z ich uslugi, a
> [...]

    panie szanowny! a nie slyszal pan o szajce, ktora za pomoca allegro w ten sposob
    naciela setki osob ??!! robili to doklanie takim sposobem, z cudzej skrzynki
    wyciagali list aktywacyjny i juz, nabijali sobie komenatrze i sprzedawali
    przedmioty po 300 - 400 zl i po wplywie na konto naleznosci nabywca otrzymywal
    ziemniak, lub nic, ot tak to wyglada!
    a w balona zrobic dlatego ze dziala przez internet - no jak widac mozna!

    a oczyszczajac swoej imie- nie mam naleznosci allegro, rozwazanie bylo czysto
    teoretyczne.
    dixi
    pozdr.