  • 1. Data: 2005-04-07 06:53:42
    Temat: ważność pisma
    Od: "eximp" <e...@o...pl>

    Witam! Dostałem pisamo od kontrahenta podaważające wysokość należności
    (odebrane poleconym). Mam w wziąku z tym pytanie: ile przysługuje mi dni na
    odwolanie sie od niniejszego pisma, a po ilu dniach staje sie ono wiążące?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-07 07:36:52
    Temat: Re: ważność pisma
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > na
    > odwolanie sie od niniejszego pisma, a po ilu dniach staje sie ono wiążące?

    Co do pytania: pismo to nigdy nie stanie się wiążące, nawet jak na nie nie
    odpowiesz.

    Podaj więcej szczegółów. Jaki to rodzaj należności, na jakiej podstawie ta
    należność istnieje (podpisana faktura, umowa, weksel itp.). Będzie łatwiej
    radzić, co w takiej sytuacji robić.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2005-04-07 08:08:40
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Witam! Dostałem pisamo od kontrahenta podaważaj?ce wysoko?ć należno?ci
    > (odebrane poleconym). Mam w wzi?ku z tym pytanie: ile przysługuje mi dni na
    > odwolanie sie od niniejszego pisma, a po ilu dniach staje sie ono wi?ż?ce?

    Do kogo sie chcesz odwolywac ? Do kontrahenta ? Niech sobie pisze ...
    dopoki nie zaplaci ci faktury albo ty mu nie zaplacisz to nie ma sensu
    sie przejmowac. Chociaz grzecznosc wymaga, zeby mu odpowiedziec ...

  • 4. Data: 2005-04-07 09:40:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "eximp" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    Pismo, to pismo. Jest tak samo ważne, czy na nie odpowiesz, czy nie.
    Możesz albo odpowiedzieć, albo kontrahenta pozwać do sądu.