    From: A...@w...net.pl (Artur Golański)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ważność mandatów za jazdę bez biletu
    Date: Tue, 07 Jan 2003 16:47:23 GMT
    Sender: a...@p...onet.pl@pd49.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> napisał:

    >Używam cały czas pojęcia "mandat" jako pojęcia potocznego.
    Powtarzam drugi raz tu pisze sie o PRAWIE i uzywa prawnego
    nazewnictwa. Pojecia potoczne uzywa sie przy budce z piwem ;-)

    >Jest chyba oczywiste, że mam na myśli protokół
    Moze dla ciebie jest 'oczywiste'.
    Np jesli napiszesz, ze jezdzisz konno, to jest to oczywiste (dla
    ciebie), ze jezdzisz na krowie ? ;-P

    >Protokół - wezwanie do zapłaty jest jak najbardziej ważny bez podpisu
    1. Znów ja o koniu, Ty o krowie (pisalem o mandacie, nie protokole)
    2. A kto napisal, ze "protokol" nie jest ważny ?

    >nie mieszam pojęć, lecz używam słowa "mandat" jako określenia zwyczajowego.
    "A swistak siedzi i zawije je w sreberka" !

    >o uprawnieniach i rodzajach wypisywanych druków
    >chyba jakieś pojęcie mam, bo pracuję jako kontroler biletów.
    Z Twoich postow wlasnie wynika, ze nie wiesz. Nie potrafisz odróżnić
    bloczka mandatow od 'twoich' drukow.
    EOS.

    Artur Golański