  • Data: 2003-01-04 20:29:55
    Temat: Re: ważność mandatów za jazdę bez biletu
    Od: "Kudłaty" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:v0HR9.238406$qq5.2760466@news.chello.at...

    > A w jaki sposób kontroler może Cię zmusić do podpisania czegokolwiek ?

    Niby nie może, ale przecież może wezwać policje, której powierdzenie będzie
    bardziej wiarygodne, niż po prostu kwit, że mnie kontroler zatrzymał. W
    wypadku, jeśli liczy się tylko spisanie danych przez kontrolera, to
    wystarczy być raz spisanym, żeby np. co miesiąc dostawać wezwanie do zapłaty
    :(.

    A żeby nie było, że próbuję się od czegoś wymigać, nigdy nie byłem za nic
    zatrzymany ani spisywany.

    No może w 3 klasie podstawówki, jak pojechałem z kolegą z klasy pograć na
    dworcu w gry komputerowe

    --
    Mateusz (Kudłaty) Mirski [WRO]
    GG# 551221