  • Data: 2023-10-16 13:55:46
    Temat: Re: ważność głosu w referendum
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.10.2023 o 11:49, Olin pisze:
    > Pewnie nie zauważyłeś, ale to akurat władza ludowa zaczęła sprowadzać
    > imigrantów w setkach tysięcy, w tym również czarnych:
    > https://i.wpimg.pl/624x/filerepo.grupawp.pl/api/v1/d
    isplay/embed/dbb46b7c-f948-4b06-9ae3-2ad6012aef35

    Jesteś pewien, że statystyka zezwoleń na pracę dla cudzoziemców to jest
    to samo, co prawo wjazdu dla nich? Bo wydaje mi się, że tu będą też
    zezwolenia dla tych, co już są przykładowo. Nie ma z kolei wiz z innych
    powodów, co praca.

    W mojej okolicy masa firm transportowych zatrudnia kierowców ze wschodu,
    bo nikt tam jeździć nie chce. Oni zatrudnieni w Polsce, ale do czasu
    wojny sporadycznie tu przebywali. Albo jeździli za wschodnią granicą,
    albo byli u siebie na wypoczynku. Po wybuchu wojny Rosjanie boją się
    wracać, raz z powodu ewentualnego zaangażowania do armii, a dwa z tego
    powodu, ze obawiają się, że nie będą już mogli wrócić. Ukraińcy
    początkowo wyjechali bronić kraju, ale ci, co zostali, to też już teraz
    boją się tam jechać, by nie odpowiadać za niepowrócenie.
    --
    (~) Robert Tomasik