  • Data: 2023-10-16 17:51:27
    Temat: Re: ważność głosu w referendum
    Od: RadosławF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo zrobiono z tego referendum taki test, kto jest z nami, a kto
    > przeciwko. Nie ma oficjalnych wyników, ale nie zdziwił bym się, gdyby
    > frekwencja w referendum zbiegła się z poparciem dla PiS. Ewentualnie
    > przy wschodniej flance, gdzie ludzie boją się pomysłu wpuszczenia z
    > Białorusi imigrantów było troszkę większe poparcie, niż dla PiS.

    W wyborach pis dostał trzydzieści kilka procent.
    W referendum brało udział czterdzieści procent.
    Z czego 98,6 była przeciwna emigrantom.

    > I jak nie należę do elektoratu PiS, to uważam, że pomysł z
    > rozstrzygnięciem tego w referendum był dobry. Opozycja zaś bała się, że
    > im to ręce zwiąże, więc nie mogąc inaczej wygrać wymyśliła bojkot.

    Bojkot to był bardzo głupi pomysł.
    Nie musi być wiążący.
    A rządzący maja dowód że 98 procent popiera nieprzyjęcie
    uchodźców. :-)

    > Pozostałe pytania 1 i 2 chyba to chyba faktycznie ktoś nie do końca
    > przemyślał. Zwłaszcza to z emeryturą, bo z góry wiadomo, że nikt, kto
    > będzie musiał dwa lata dłużej pracować tego nie poprze i każdy rząd o
    > tym wie. Po prostu dłużej żyjemy i system jest niewydolny. A jak teraz
    > jeszcze mamy podobno świadczenia płacić Ukraińcom to w ogóle. Tylko
    > pytanie bez sensu, bo czemu akurat 67 lat miało by być? A jak podniosą
    > do 68. albo 66 i 11 miesięcy? Zaś wyprzedaż majątku, to generalnie pod
    > kodeks podlega i w ogóle nie wiem, kto wymyślił taką bzdurę.

    Mamy malejącą populację, specjaliści postulowali aby sporo więcej
    dać ukraińcom zachęcając ich do pozostania u nas. Zamiast brać
    murzynów czy arabów.
    Mieliśmy dwa miliony ukraińców (uchodźców) a zostało milion.
    Ten drugi znajdziesz teraz w niemczech.
    Z tym że u nas 70% ukraińców pracuje a u niemców tylko 30%.
    Unia a niemcy w szczególności mają kretyńską politykę migracyjną
    którą podobno zaczynają zmieniać.