  • Data: 2023-10-15 11:35:44
    Temat: Re: ważność głosu w referendum
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak biorę kartę referendalną to widać, że jestem z TVP. Chcę aby liczyła
    > się do uznania ważności referendum.
    > Jak nie biorę to widać, że jestem z TVN. Chcę, aby referendum było
    > nieważne.
    > Tajności, ani w jednym, ani drugim nie ma przypadku.

    Możesz jeszcze przykładowo nie chcieć relokacji uchodźców, zaś politykę
    mieć w tylnej części ciała. Są tacy ludzie i dzielenie Polaków na tych
    co za i tych, co przeciw jest średnim pomysłem. Rzecz w tym, że opozycja
    wie, że ludzie tej relokacji nie chcą, a boi się, że jak zostanie to
    urzędowo poświadczone, no to już nie będą mogli "w imieniu narodu" się
    zgodzić.

    Moim zdaniem należałoby po prostu szerzej z referendum korzystać, to by
    mniejsze emocje to budziło, że ludzie mają większością coś zdecydować, a
    nie politycy.
    --
    (~) Robert Tomasik