  • 1. Data: 2006-09-19 10:17:07
    Temat: warunkowe umorzenie, a oświadczenie o karalności
    Od: severin <s...@w...pl>

    Jeśli sąd w mojej spray umorzył warunkowo postępowanie karne (21 lipca
    2006) czy przyjmując się do pracy nie wdepnę w jeszcze większe problemy
    jeśli podpiszę oświadczenie cyt."nie byłem karany za przestępstwo
    popełnione umyślnie" ???

  • 2. Data: 2006-09-19 11:40:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    severin napisał(a):
> [...]
    > 2006) czy przyjmując się do pracy nie wdepnę w jeszcze większe problemy
    > jeśli podpiszę oświadczenie cyt."nie byłem karany za przestępstwo

    Warunkowe umorzenie nie jest skazaniem, a więc z tego powodu nie byłeś
    karany.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-09-19 11:51:21
    Od: severin <s...@w...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Warunkowe umorzenie nie jest skazaniem, a więc z tego powodu nie byłeś
    > karany.

    Wiec z czystym sumieniem moge podpisac oswiadczenie i nie musze w takim
    przypadku informowac pracodawce o tym, ze w stosunku do mojej osoby sąd
    warunkowo umorzył postepowanie karne (pytam poniewaz moj adwokat, nie
    byl pewny cyt. "Wie Pan z tym warunkowym umorzeniem to roznie bywa,
    niech Pan napisze, ze byla taka sprawa z sygnaturą akt"

  • 4. Data: 2006-09-19 12:04:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    severin napisał(a):

    > Wiec z czystym sumieniem moge podpisac oswiadczenie i nie musze w takim
    > przypadku informowac pracodawce o tym, ze w stosunku do mojej osoby sąd
    > warunkowo umorzył postepowanie karne

    Możesz spokojnie napisać "nie byłem karany za przestępstwo popełnione
    umyślnie" i to będzie prawda.

  • 5. Data: 2006-09-19 18:46:16
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    severin <s...@w...pl> napisał(a):

    (pytam poniewaz moj adwokat, nie
    > byl pewny cyt. "Wie Pan z tym warunkowym umorzeniem to roznie bywa,
    > niech Pan napisze, ze byla taka sprawa z sygnaturą akt"

    Dlaczego wziąłeś sobie niedouczonego idiotę za adwokata?

  • 6. Data: 2006-09-19 19:02:53
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego wziąłeś sobie niedouczonego idiotę za adwokata?

    We wsi godoli, ze tak piknie godo chopocek:)