eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowarunki zwrotu towaru › Re: warunki zwrotu towaru
  • Data: 2006-04-19 15:50:20
    Temat: Re: warunki zwrotu towaru
    Od: "rav" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Michał" <d...@g...pl> napisał
    > >
    > > Swoją drogą radze nastepnym razem najpierw pojeździć a później kupować!.
    >
    > A po zakupie nie łazić już więcej po sklepach i nie sprawdzać innych ofert
    > tylko cieszyć się tym co się nabyło.

    to wszystko prawda, ze lepiej rozejrzec sie najpierw itp. moj blad! ale nie
    sadzilem, ze sprzedawca (bo ponoc zalezy mu na opinii zadowolonych klientow)
    moze robic takie problemy przy probie zwrotu sprzetu! tak to juz niestety
    jest, ze dla klienta jest sie milym do czasu kiedy klient zaplaci - jak
    zaplaci - to niech spada. Niech sie Ci mali sklepikarze nie dziwia, ze traca
    klientow. Klient wybierze taki sklep gdzie czuje sie komfortowo, gdzie moze
    sie pomylic, zwrocic towar, kupic po nizszej cenie itp. Dzisiejszy towar,
    ktory kupilem, probowalem zwrocic w nienaruszonym, zaklejonym fabrycznie
    kartonie. Sprzedawca odmowil.

    co do innych krajow - o ktorych wspomnialem wczesniej - nie znam konkretnych
    podstaw prawnych. Wiem natomiast, ze wielokrotnie zdarzalo mi sie robic zakupy
    w Niemczech, Anglii, Szwecji, Holandii itp i nigdy nie spotkalem sie z odmowa
    zwrotu towaru. KLIENT NASZ PAN!


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1