  • Data: 2006-04-19 18:09:51
    Temat: Re: warunki zwrotu towaru
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rav napisał(a):

    > sprzetu! tak to juz niestety jest, ze dla klienta jest sie milym do
    > czasu kiedy klient zaplaci - jak zaplaci - to niech spada. Niech sie
    > Ci mali sklepikarze nie dziwia, ze traca klientow. Klient wybierze
    > taki sklep gdzie czuje sie komfortowo, gdzie moze sie pomylic, zwrocic
    > towar, kupic po nizszej cenie itp.

    Gadasz jak potłuczony. Sklep nie jest po to, żebyś Ty robił sobie
    wypożyczalnie ( bo się rozmyslisz, bo ci się przestało podobać, albo
    masz fochy), tylko po to, żeby zarabiać kasę. Kupiłeś - kasa jest, .
    Trzeba było najpierw sie rozejrzeć, potem kupować, a nie masz pretensję
    do garbatego, że ma proste dzieci. Mogłeś sie też dogadać ze
    sprzedawca, czy "jakby co", to zwrócisz - jeszcze mi się nie zdarzyło,
    żeby ktokolwiek odmówił po takim postawieniu sprawy, a jak odmawia, to
    się idzie do sklepu na przeciwko i towar kupuje.

    > KLIENT NASZ PAN!

    Od takich klientów, uchowaj nas, Panie.
    Justyna