eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowarunki zwrotu towaru › Re: warunki zwrotu towaru
  • Data: 2006-04-19 20:26:58
    Temat: Re: warunki zwrotu towaru
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    rav napisał(a):

    > to wszystko prawda, ze lepiej rozejrzec sie najpierw itp. moj blad! ale nie
    > sadzilem, ze sprzedawca (bo ponoc zalezy mu na opinii zadowolonych klientow)
    > moze robic takie problemy przy probie zwrotu sprzetu! tak to juz niestety
    > jest, ze dla klienta jest sie milym do czasu kiedy klient zaplaci - jak
    > zaplaci - to niech spada. Niech sie Ci mali sklepikarze nie dziwia, ze traca
    > klientow. Klient wybierze taki sklep gdzie czuje sie komfortowo, gdzie moze
    > sie pomylic, zwrocic towar, kupic po nizszej cenie itp. Dzisiejszy towar,
    > ktory kupilem, probowalem zwrocic w nienaruszonym, zaklejonym fabrycznie
    > kartonie. Sprzedawca odmowil.

    Na tym polega wolny rynek - masz prawo kupowac tam gdzie Ci sie podoba.
    Sprzedawca towar przyjac moze ale takiego obowiazku nie ma - czasy
    idiotycznego przepisu pozwalajacego zwracac towar w ciagu 5 dni, sie
    skonczyly i to z korzyscia dla nas wszystkich.

    Na przyszlosc nalezy przemyslec zakupy i nie bedzie problemu.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1