    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: warunki zwrotu towaru
    Date: Wed, 19 Apr 2006 14:01:55 +0200

    Patrze, patrze a tu rav porozsypywal nastepujace haczki:
    > zakupilem dzis podgrzewacz elektryczny do wody w sklepie X. 30 min pozniej
    > bedac w sklepie Y zauwazylem, ze podgrzewacz ten kosztuje tam 30% mniej.
    > Wracam wiec do sklepu X i chcialbym zwrocic towar i otrzymac gotowke z
    > powrotem. Sprzedawca odpowiada, ze jest to absolutnie niedopuszczalne z punktu
    > widzenia prawa, jesli chce moge zadzwonic do Rzecznika Ochrony Praw Konsumenta
    > (tak to sie nazywa?). Jak jest naprawde? Rzeczywiscie nie mam prawa zwrocic
    > towaru?
    Sprzedawca ma racje. Tzn inaczej - jest dopuszczalny zwrot, sprzedawca
    moze z powrotem przyjac towar i oddac kase (tak jak to robia np markety)
    ale jest to tylko i wylacznie dobra wola sprzedawcy.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl