  • 1. Data: 2006-11-04 07:42:41
    Temat: warunki przyznania kredtu
    Od: Foxy <c...@g...pl>

    Czy są w każdym banku inne??
    Czy są jakieś wspólne wytyczne jakie trzeba spełnić aby dostać kredyt??
    Czy jak sie bierze kredyt na mieszkanie na 30 lat to wystarczy jak
    zarabia tylko jedno z małżonkow?? Czy to dla banku jest pewność że jedna
    osoba jest w stanie spłacic kredyt mimo że jest zatrudniona o umowę o
    prace??

    Szukalam w archiwum ale nic na ten temat nie znalazłam.

  • 2. Data: 2006-11-04 12:11:53
    Temat: Re: warunki przyznania kredytu (was: warunki przyznania kredtu)
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    .

  • 3. Data: 2006-11-04 13:31:54
    Temat: Re: warunki przyznania kredtu
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Foxy porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czy są w każdym banku inne??
    Tak
    > Czy są jakieś wspólne wytyczne jakie trzeba spełnić aby dostać kredyt??
    Tak... zdolnosc kredytowa, wiarygodnosc, zabiezpieczenie
    > Czy jak sie bierze kredyt na mieszkanie na 30 lat to wystarczy jak
    > zarabia tylko jedno z małżonkow??
    Jesli dochody sa odpowiednie to tak
    > Czy to dla banku jest pewność że jedna osoba jest w stanie spłacic kredyt
    > mimo że jest zatrudniona o umowę o prace??
    Mimo czy pomimo?
    > Szukalam w archiwum ale nic na ten temat nie znalazłam.
    Bo zla grupa
    pl.biznes.banki
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-11-04 15:29:13
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    badzio napisał(a):

    > Bo zla grupa
    > pl.biznes.banki

    W sensie nie ma przepisów, które by ustalały kiedy bank przyznaje kredyt
    a kiedy nie. Wyrocznią jest BiK. Miałem problem z kredytem bo bank Sygma
    skupował długi i wpisał mi do BiK'u dług 12 zł z pozycją "stracony" -
    było to za kartę Auchan - która "automagicznie" przedłużyła się na drugi
    rok - niezgodnie z ofertą ale weź się odwołuj po 5 latach - a wpis był
    dokonany w ostatniej chwili więc przez następne 5 lat kiblowałbym jako
    niesolidny kredytobiorca co to ukradł (stracił) 12 zł. I wszystkie banki
    w których byłem prosić o kredyt odsyłały mnie z kwitkiem. Dopiero bank
    na R się ulitował bo było widać, że to jakiś kiks z tymi 12 złotymi.

  • 5. Data: 2006-11-04 17:12:24
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Juzek Kocimientka porozsypywal nastepujace haczki:
    > W sensie nie ma przepisów, które by ustalały kiedy bank przyznaje kredyt
    > a kiedy nie.
    Nie wiem czy takie przepisy mialyby sens. Aczkolwiek... uwazam ze byloby
    milo, jakby bank mial obowiazek poinformowac wnioskujacego, czemu
    odrzucono wniosek kredytowy.
    Ale czy tak czy tak, to watek nadaje sie na inna grupe
    --
    badzio

  • 6. Data: 2006-11-04 18:22:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-11-04 16:29, osobnik Juzek Kocimientka stwierdził, iż:
    > W sensie nie ma przepisów, które by ustalały kiedy bank przyznaje kredyt
    > a kiedy nie.

    Są. Oczywiście wewnątrzbankowe.

    > Wyrocznią jest BiK.

    Nie. BIK to tylko jeden z elementów sprawdzania zdolności kredytowej.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2006-11-06 06:38:42
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 04 Nov 2006 08:42:41 +0100, Foxy napisał(a):

    > Szukalam w archiwum ale nic na ten temat nie znalazłam.

    Zła grupa to raz, a po drugie, szukając w archiwum trzeba brać pod uwagę
    fakt, ze szanowni internauci zbytnio się spieszą pisząc posty i połykają
    litery w temacie, a google jest maszyną, a nie inteligentną istotą.
    Dotyczy to także wątków prawnych na grupie pl.soc.prawo
    Ile razy, szukam czegoś, nie ma, a potem okazuje się, ze jednak jest, ale
    albo temat jest bez sensu albo jeszcze coś, czego maszyna nie potrafi
    wynaleźć.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy