  • 21. Data: 2005-03-05 15:04:33
    Temat: Re: warunki miejsca pracy?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    news:d0c6hv$r9k$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "PEPE" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Przypuszczenia???? Cała grupa wie, że Przemuś to cham i głupek a Ty tu z
    > takim "odkryciem";)))
    > Jak czegoś w TVN-ie nie było to skąd głąb ma coś wiedzieć?

    a jak to skomentujesz? :

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&h
    l=pl&lr=&selm=cnkj6o%24a2v%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =30

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=20&h
    l=pl&lr=&selm=cnvm36%24psu%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =22

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=30&h
    l=pl&lr=&selm=cniti4%24avg%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =31

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=60&h
    l=pl&lr=&selm=clr08k%24c83%241%40opal.icpnet.pl&rnum
    =68

    http://groups.google.pl/groups?q=group:pl.soc.prawo+
    author:Leszek&start=120&
    hl=pl&lr=&selm=cfavph%24sii%241%40opal.icpnet.pl&rnu
    m=122

    http://groups.google.pl/groups?q=+hitler+group:pl.so
    c.prawo+author:Leszek&hl
    =pl&lr=&selm=c82vuu%24bs%241%40opal.icpnet.pl&rnum=2

  • 22. Data: 2005-03-05 15:04:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

  • 23. Data: 2005-03-05 17:35:25
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > no to podyskutuj ze mną...
    > masz coś konkretnego do powiedzenia na temat mojego pytania?
    > może czytałeś przypadkiem znowelizowany Kodeks Pracy?
    > podaj temat dyskusji!
    > czekam!

    Taaaaaaaa mogę podyskutować z Tobą o czasie pracy w równoważnych systemach

    a może chciałbyś podyskutować wymienić poglądy w temacie właściwego sposobu
    potwierdzania obecności w pracy .....

    jesli te dwa tematy są Ci obce ... to może o ocenie ryzyka zawodowego i
    braku rozporządzenia w sprawie dadan i pomiarów czynnikow szkodliwych

    a moze chciałbyś w morde dostać ?????????

    wybór należy do Ciebie

    pozdrawiam
    fart

  • 24. Data: 2005-03-05 19:53:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W nawiązaniu do wypowiedzi osoby podpisującej się jako fart w wiadomości
    <news:d0cqm0$f8j$1@atlantis.news.tpi.pl> wyjaśniam co następuje:

    > a moze chciałbyś w morde dostać ?????????

    *plonk*

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 25. Data: 2005-03-05 22:05:51
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "Przemek R.."
    .pl>

    > sam zaprezentowales swa inteligencje. Z tego co piszesz wnioskuje ze
    > siedzisz w pomieszceniu bez okien,
    > czego wiec oczekujesz od pracodawcy? Szklanych scian, domu szklanego?

    Jesli pracuje w pomieszczeniu bez okien po 8 godzin i wiecej to IMO jest to
    niezgodne z prawem :)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 26. Data: 2005-03-05 22:50:32
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    castrol wrote:
    > Użytkownik "Przemek R.."
    .pl>

    > Jesli pracuje w pomieszczeniu bez okien po 8 godzin i wiecej to IMO jest to
    > niezgodne z prawem :)

    np, taka kasjerka w supermarkecie

  • 27. Data: 2005-03-06 05:21:12
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Jesli pracuje w pomieszczeniu bez okien po 8 godzin i wiecej to IMO jest
    > niezgodne z prawem :)

    EEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeee no nie żartuj :)))
    a co to znaczy beż okien ... a czy atrapa okna może być ??????
    Bo jeśli weźmiesz pod uwagę wszystkie miejsca pracy w tunelach w ciągach
    pieszych na dworcach i pod ziemią ... to okiuem nie ma a kodeks dopuszcza
    tam pracę i to w większości przypadków bez obraniczeń.

    pozdrawiam
    fart

  • 28. Data: 2005-03-06 05:22:13
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > *plonk*
    > Olgierd

    ten ... to chociaż bez bicia się przyznał :))))))

    pozdrawiam
    fart

  • 29. Data: 2005-03-06 06:31:43
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 5 mar o godzinie 23:05, na pl.soc.prawo, castrol napisał(a):

    > Jesli pracuje w pomieszczeniu bez okien po 8 godzin i wiecej to IMO jest to
    > niezgodne z prawem :)

    Dlatego też górnicy dołowi idą na emeryturę po 25 latach pracy.

    NMSPANC

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 30. Data: 2005-03-06 06:35:03
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Artur Ch. wrote:

    > Dlatego też górnicy dołowi idą na emeryturę po 25 latach pracy.

    Ale chyba nie dlatego, że nie mają okien? :)