  • 31. Data: 2005-03-06 08:30:30
    Temat: Re: warunki miejsca pracy?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d0e4ad$dfh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ten ... to chociaż bez bicia się przyznał :))))))

    Jesteś kolejnym zakompleksionym dupkiem??
    Ulituj się, tu jest ich dość. Znajdź sobie inne miejsce do rozładowywania
    frustracji.

  • 32. Data: 2005-03-06 13:34:48
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Jesteś kolejnym zakompleksionym dupkiem??

    Czy Twoja opinia wynika z obserwacji siebie ...... mieliśly dyskutować na
    temat kodeksu pracy ... a nie psychologii :))))))))))))))

    > Ulituj się,.....

    Zrobie to dla Ciebie ... ale na przyszłość czytaj temat ....

    > Znajdź sobie inne miejsce do rozładowywania frustracji.

    nic z tego ... jest mi tutaj dobrze ... a i temat ... odpowiada ..... wiec
    czemu mnie wyrzucasz ....

    drażni Cie to. .... że czasami jakiemuś frustratowi pierdykne w ego języku
    ..... nie umiesz mówić językiem zrozumiałym dla obecnej populacji ...
    (przecież grzecznością nic się teraz nie załatwi) to się nie wciskaj między
    wódkę a zakąskę .... bo .. patrz j/w :))))))))))))))

    pozdrawiam
    fart