  • 11. Data: 2005-03-05 10:03:11
    Temat: Re: warunki miejsca pracy?
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

    > brawo!
    > od dziś będę Cię stawiał za wzór dla wszystkich ludzi dobrej woli...
    > tani wzór, taki za 100 zł...
    > nie pozdrawiam
    > pepe
    > ps.jak rozumiem, zapewne na tej grupie rozmawia się o prawnych aspektach
    > miesiączkowania pingwinów?
    > a może wymienia się po prostu adresy i cenniki kancelarii prawnych?
    > wiesz co "witek"?
    > żałosny jesteś...

    Ty jestes zalosny, na tej grupie tak jak na kazdej, jak nazwa na to wskazuje
    .. sie DYSKUTUJE.
    Po to sa grupy dyskusyjne. Piszac tu, majac na uwazde fakt ze czyta to kilka
    tysiecy osob,
    powinienes sie domyslac ze procz porady prawnej pojawia sie takze
    komentarze.

    Ja tez nie pozdrawiam

    P.

  • 12. Data: 2005-03-05 10:09:04
    Od: "PEPE" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R.."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d0bvu6$c3b$1@inews.gazeta.pl...

    > sam zaprezentowales swa inteligencje. Z tego co piszesz wnioskuje ze
    > siedzisz w pomieszceniu bez okien,
    > czego wiec oczekujesz od pracodawcy? Szklanych scian, domu szklanego?
    >
    > P.

    inteligecja to coś, czego jak widzę i Tobie brakuje...
    nie potrrafisz odpowiedzieć na pytanie - milcz!
    a przede wszystkim czytaj dokłanie posty...
    p.

  • 13. Data: 2005-03-05 10:23:51
    Od: "PEPE" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R.."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d0c056$csp$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    kilka
    > tysiecy osob,
    > powinienes sie domyslac ze procz porady prawnej pojawia sie takze

    no to podyskutuj ze mną...
    masz coś konkretnego do powiedzenia na temat mojego pytania?
    może czytałeś przypadkiem znowelizowany Kodeks Pracy?
    podaj temat dyskusji!
    czekam!
    pepe

  • 14. Data: 2005-03-05 10:37:18
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

    > inteligecja to coś, czego jak widzę i Tobie brakuje...

    mozesz rozwinac? Brakuje bo sie z Toba nie zgadzam? Poziom Leszka?

    > nie potrrafisz odpowiedzieć na pytanie - milcz!

    ale mam ochote to skomentowac do czego mam swiete prawo, i zadna menda nie
    bedzie
    mi mowic co mam robic.

    > a przede wszystkim czytaj dokłanie posty...

    przeczytalem go baardzo dokladnie.

    "czy można domagać się od pracodawcy jakiegokolwiek zadośćuczynienia za
    pracę
    w warunkach niezgodnych z przepisami?
    chodzi o wysokość pomieszczeń, wentylację, oświetlenie, powierzchnię
    przypadającą na pracownika, kubaturę przypadającą na pracownika i w końcu
    natężenie pola elektromagnetycznego?"

    pieniacz jak nic, wszystko Ci nie pasuje.

    "dodam, że prawdopodobnie dałoby się wykazać oznaki uszczerbku na
    zdrowiu...np.osłabienie wzroku od pracy przez 12 godzin w sztucznym"

    mozesz to rozwinac ?
    Swiatlo za slabe za mocne czy jak?

    P.

  • 15. Data: 2005-03-05 11:05:24
    Od: "PEPE" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R.."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d0c24q$iv6$1@inews.gazeta.pl...
    mozesz rozwinac? Brakuje bo sie z Toba nie zgadzam? Poziom Leszka?

    > ale mam ochote to skomentowac do czego mam swiete prawo, i zadna menda nie
    > bedzie
    > mi mowic co mam robic.

    słowo "menda" potwierdza tylko moje przypuszczenia na temt Twojego ilorazu
    inteligencji!
    brawo!
    nie każdy zna to słowo!
    gratuluję!

    p.

  • 16. Data: 2005-03-05 11:49:51
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Aleś nerwowy.
    > Jak oczekujesz konkretnej odpowiedzi idź do prawnika dostaniesz konkretną
    > odpwiedź za konkretne pieniądze.

    Tyle, że podpinanie się do wątku i pisanie nie na temat jest trolowaniem.
    Nie chcesz-nie umiesz wypowiedzieć się na temat, nie pisz.

    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2005-03-05 11:52:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PEPE" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > słowo "menda" potwierdza tylko moje przypuszczenia na temt Twojego ilorazu
    > inteligencji!

    Przypuszczenia???? Cała grupa wie, że Przemuś to cham i głupek a Ty tu z
    takim "odkryciem";)))
    Jak czegoś w TVN-ie nie było to skąd głąb ma coś wiedzieć?

    Pzdr
    Leszek

  • 18. Data: 2005-03-05 12:58:24
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d0aon4$tl$1@inews.gazeta.pl>, witek wrote:

    > fatalnie tam w tym radiu macie.

    I jak niemiło i nieprzecznie :>

    Renata

  • 19. Data: 2005-03-05 14:56:57
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Tyle, że podpinanie się do wątku i pisanie nie na temat jest trolowaniem.
    > Nie chcesz-nie umiesz wypowiedzieć się na temat, nie pisz.

    a Ty niby co robisz? Twoje porady prawne wynosza mniej niz 5 % wszystkich
    Twoich postow na tej grupie.

    P.

  • 20. Data: 2005-03-05 14:59:50
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

    > słowo "menda" potwierdza tylko moje przypuszczenia na temt Twojego ilorazu
> [...]

    mozesz rozwinac?
    Moze swoje badania przedstawisz, bo ja swoje bardzo chetnie.

    Nie wiem czego Ty po swoim pracodawcy oczekujesz. Pierwze co on w
    najblizszych meisiacach
    zrobi to Cie zwolni i czlowiek choc troche myslacy na tyle to zroumie ze nie
    bedzie wypisywac takich glupot.
    Nie odpowiadaja Ci warunki to sie zwolnij,Zmusza Cie do czegos czy jak??

    P.