  • 1. Data: 2005-03-04 22:44:05
    Temat: warunki miejsca pracy?
    Od: "PEPE" <p...@p...fm>

    czy można domagać się od pracodawcy jakiegokolwiek zadośćuczynienia za pracę
    w warunkach niezgodnych z przepisami?
    chodzi o wysokość pomieszczeń, wentylację, oświetlenie, powierzchnię
    przypadającą na pracownika, kubaturę przypadającą na pracownika i w końcu
    natężenie pola elektromagnetycznego?
    we wszystkich wymienionych przypadkach stanowisko pracy jest niezgodne z
    normami...
    praca trwa od ponad roku, a pracodawca nic nie robi żeby to zmienić!
    kto może pomóc?
    PIP?
    prywatny prawnik?
    dodam, że prawdopodobnie dałoby się wykazać oznaki uszczerbku na
    zdrowiu...np.osłabienie wzroku od pracy przez 12 godzin w sztucznym
    oświetleniu
    pozdro!
    pepe

  • 2. Data: 2005-03-04 22:45:49
    Temat: Re: warunki miejsca pracy?
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

    > dodam, że prawdopodobnie dałoby się wykazać oznaki uszczerbku na
    > zdrowiu...np.osłabienie wzroku od pracy przez 12 godzin w sztucznym
    > oświetleniu

    heh, dobre.

    P.

  • 3. Data: 2005-03-04 22:49:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PEPE wrote:
> [...]
    > dodam, że prawdopodobnie dałoby się wykazać oznaki uszczerbku na
    > zdrowiu...np.osłabienie wzroku od pracy przez 12 godzin w sztucznym

    fatalnie tam w tym radiu macie.

  • 4. Data: 2005-03-04 23:16:42
    Od: "PEPE" <p...@p...fm>

    > fatalnie tam w tym radiu macie.

    masz jeszcze jakieś równie lotne, świadczące o Twojej inteligencji uwagi?
    jeśli nie, to dziękuję...
    pepe

  • 5. Data: 2005-03-04 23:22:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PEPE wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > masz jeszcze jakieś równie lotne, świadczące o Twojej inteligencji uwagi?
    > jeśli nie, to dziękuję...
    > pepe

    nie więcej już nie mam.

  • 6. Data: 2005-03-04 23:26:27
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > masz jeszcze jakieś równie lotne, świadczące o Twojej inteligencji uwagi?
    > jeśli nie, to dziękuję...
    > pepe

    Sam się przedstawiasz jako pracownik radia.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 7. Data: 2005-03-04 23:33:28
    Od: "PEPE" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Sam się przedstawiasz jako pracownik radia.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Beniamin

    pomyśl, zastanów się...
    pogłówkuj...
    myślenie nie boli...
    ba! myślenie ma kolosalną przyszłość!
    ale jak widzę - nie w tym wypadku...
    zadałem konkretne pytanie dotyczące materiału, nad którym pracuję...
    nie znasz odpowiedzi - nie popisuj się podstawową znajomością kompa...
    nie pozdrawiam usenetowych harcowników
    pepe

  • 8. Data: 2005-03-05 02:24:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    PEPE wrote:
> [...]
    > zadałem konkretne pytanie dotyczące materiału, nad którym pracuję...
    > nie znasz odpowiedzi - nie popisuj się podstawową znajomością kompa...

    Aleś nerwowy.
    Jak oczekujesz konkretnej odpowiedzi idź do prawnika dostaniesz
    konkretną odpwiedź za konkretne pieniądze.
    Ta grupa jest grupą ludzi dobrej woli i nikt nie ma obowiązku odpowiadać
    na twoje maile.
    A ty wpadasz z butami i zaczynasz ja płacę ja wymagam.
    No to ja mogę w ten sam sposób. Porada prawna kosztuje 100 zł.

  • 9. Data: 2005-03-05 08:24:49
    Od: "PEPE" <p...@p...fm>

> [...]
    > A ty wpadasz z butami i zaczynasz ja płacę ja wymagam.
    > No to ja mogę w ten sam sposób. Porada prawna kosztuje 100 zł.

    brawo!
    od dziś będę Cię stawiał za wzór dla wszystkich ludzi dobrej woli...
    tani wzór, taki za 100 zł...
    nie pozdrawiam
    pepe
    ps.jak rozumiem, zapewne na tej grupie rozmawia się o prawnych aspektach
    miesiączkowania pingwinów?
    a może wymienia się po prostu adresy i cenniki kancelarii prawnych?
    wiesz co "witek"?
    żałosny jesteś...

  • 10. Data: 2005-03-05 09:59:39
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "PEPE" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > masz jeszcze jakieś równie lotne, świadczące o Twojej inteligencji uwagi?
    > jeśli nie, to dziękuję...
    > pepe

    sam zaprezentowales swa inteligencje. Z tego co piszesz wnioskuje ze
    siedzisz w pomieszceniu bez okien,
    czego wiec oczekujesz od pracodawcy? Szklanych scian, domu szklanego?

    P.