  • Data: 2021-04-29 17:40:36
    Temat: Re: w klubie Go-Go
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Apr 2021 21:17:52 +0200, Shrek wrote:

    > Nie zmyślaj - pisałeś że się nie zgłaszają. A zgłaszają.

    Pisal ogolnie. Mozna bylo wnioskowac, ze wiekszosc sie nie zglasza,
    ale niekoniecznie od razu ze wszyscy sie nie zgladszaja.

    Tylko ... skoro sie nie zglaszaja, to skad wiadomo, ze wiekszosc ?

    A tymczasem ... prokuratura szuka poszkodowanych
    https://wroclaw.se.pl/w-tych-klubach-go-go-odurzali-
    i-okradali-klientow-prokuratura-poszukuje-pokrzywdzo
    nych-aa-Pv8i-fugE-EKwP.html
    https://niezalezna.pl/392939-szukaja-okradzionych-w-
    klubach-go-go

    A jak tylko tak zlosliwie spytam - skad wiadomo, ze odurzali klientow,
    skoro przez poprzednie lata policja ani jednego odurzenia nie wykryla
    :-)

    No i tradycyjne pytania - co sie stalo ze tym razem policja
    postanowila zwalczyc proceder?
    Ktory tam dzialacz PiS dal sie oskubac ? :-)

    J.