  • Data: 2003-02-07 11:05:58
    Temat: Re: używanie fałszywego tytułu
    Od: "JarekT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czytałem wcześniej i nadal pamiętam :) i zgadzam się że o ile facet jest
    > tylko adjunktem to masz racje. Jeśli zaś (hipotetycznie) profesorem
    > podwórkowym, to mimo że przyjęta forma używania tego tytułu powinna
    > wyglądać dr hab. Alojzy Kalosz prof nadzw. Uniwesytetu XYZ, to MZ nie
    > popełnił wtedy oszustwa. I w związku z tym może dobrze by było, abyś
    > sprawdził zanim złożysz doniesienie o przestępstwie, czy delikwent nie
    > dostał mianowania (zawodowego) w międzyczasie.
    ZTCW to nie. To jest osoba (imigrant) z kraju naszego poprzedniego wielkiego
    brata. Tam posiadła na uczelni jakiś ichni tytuł, który na naszej uczelni
    uznano za odpowiednik adiunkta I-go stopnia i na takim stanowisku wykłada.
    A na plakacie, folderach, kartach zgłoszeń na _płatne_ zajęcia otwarte
    występuje jako profesor. Dla prestiżu chyba i większego wzięcia (ruskie tak
    mają). I jeszcze szkółka to firmuje.

    > Zresztą, po cholere szukasz paragrafu? Nie musisz dokonywać kwalifikacji
    > prawnej. Nie masz takiego obowiązku. Idziesz na policję i zgłaszasz
    > przestępstwo. Jeśli je popełniono to policja/prokuratura znajdzie już
    > odpowiedni paragraf.
    Tylko zbieram informacje prawne dla przyjaciół, co oni zdecydują się zrobić
    to nie wiem.

    Dzięki, pozdrawiam
    Jarek