eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouznanie gwarancji › Re: uznanie gwarancji
  • Data: 2005-11-04 11:37:02
    Temat: Re: uznanie gwarancji
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz napisal(a):

    >> Zgodnie z prawem, sprzedawca jest zobowiązany poinformować klienta w
    >> przeciągu 14 dni, jeśli reklamacja nie została uznana. Reklamowany jest
    >> akumulator, gwarant po ekspertyzie stwierdza że akumulator jest ok. Czy w
    >> takim wypadku, gwarancję uznaje się za uznaną czy też nie ? Inaczej mówiąc,
    >> jestem zobowiązany poinformować klienta uznaniu/nie uznaniu reklamacji ? W
    >> sytuacji gdy nie poinformuje klienta o nie uznaniu gwarancji, klient ma
    >> prawo uważać że reklamacja jest uznana.
    > Mylisz gwarancję z niezgodnością towaru z umową.

    Nie rozumiem... co tu ma do rzeczy niezgodność towaru z umową ? Klient kupił
    akumulator, zareklamował go że nie działa. Producent stwierdził, że jest z
    nim wszystko ok. Więc pytam, czy z prawnego punktu widzenia, tą reklamację
    można uznać za uznaną czy nie ?

    --
    pozdrawiam
    dj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1