eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouznanie gwarancji › Re: uznanie gwarancji
  • Data: 2005-11-04 11:33:45
    Temat: Re: uznanie gwarancji
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Daniel Jakubowski napisał(a):
    > Zgodnie z prawem, sprzedawca jest zobowiązany poinformować klienta w
    > przeciągu 14 dni, jeśli reklamacja nie została uznana. Reklamowany jest
    > akumulator, gwarant po ekspertyzie stwierdza że akumulator jest ok. Czy w
    > takim wypadku, gwarancję uznaje się za uznaną czy też nie ? Inaczej mówiąc,
    > jestem zobowiązany poinformować klienta uznaniu/nie uznaniu reklamacji ? W
    > sytuacji gdy nie poinformuje klienta o nie uznaniu gwarancji, klient ma
    > prawo uważać że reklamacja jest uznana.


    Mylisz gwarancję z niezgodnością towaru z umową.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1