eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouznanie gwarancji › Re: uznanie gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uznanie gwarancji
    Date: Fri, 04 Nov 2005 12:33:45 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 16
    Message-ID: <dkfgso$lh3$1@news.onet.pl>
    References: <1...@b...wolin.pl>
    NNTP-Posting-Host: gprs2.plusgsm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1131103962 22051 212.2.100.247 (4 Nov 2005 11:32:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Nov 2005 11:32:42 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <1...@b...wolin.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:339327
    [ ukryj nagłówki ]

    Daniel Jakubowski napisał(a):
    > Zgodnie z prawem, sprzedawca jest zobowiązany poinformować klienta w
    > przeciągu 14 dni, jeśli reklamacja nie została uznana. Reklamowany jest
    > akumulator, gwarant po ekspertyzie stwierdza że akumulator jest ok. Czy w
    > takim wypadku, gwarancję uznaje się za uznaną czy też nie ? Inaczej mówiąc,
    > jestem zobowiązany poinformować klienta uznaniu/nie uznaniu reklamacji ? W
    > sytuacji gdy nie poinformuje klienta o nie uznaniu gwarancji, klient ma
    > prawo uważać że reklamacja jest uznana.


    Mylisz gwarancję z niezgodnością towaru z umową.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1