  • 11. Data: 2011-11-23 07:05:54
    Temat: Re: uzasadnienie wyroku
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.11.2011 08:03, Johnson pisze:

    > Zgadza się. Dobrze dla stron.

    Nie, dobrze dla tych, co wiedzą jak i za ile "załatwić" wyrok -
    niezależnie od relacji tego wyroku do prawa, rzeczywistości czy właśnie
    sprawiedliwości.

  • 12. Data: 2011-11-23 07:09:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-23 08:05, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie, dobrze dla tych, co wiedzą jak i za ile "załatwić" wyrok -
    > niezależnie od relacji tego wyroku do prawa, rzeczywistości czy właśnie
    > sprawiedliwości.

    A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ... a i rozmyśla nad
    sprawiedliwością.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 13. Data: 2011-11-23 07:30:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.11.2011 08:09, Johnson pisze:

    > A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ... a i rozmyśla nad
    > sprawiedliwością.

    Jedna osoba może jednocześnie znajdować się w dwóch różnych miejscach, a
    opinie biegłego z zakresu medycyny można ignorować, jeśli są niewygodne.

    Polskie sądy.

  • 14. Data: 2011-11-23 07:35:14
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "smerf" <s...@m...tv> napisał w wiadomości
    > Mam sprawę w Sądzie Okręgowym, Wydział Pracy.
    >
    > I mam kilka pytań:
    >
    > 1. Czy wyrok tego sądu może zapaść na 1 rozprawie, czy raczej tak jak w
    > Sądzie Rejonowym, pierwsza rozprawa jest wprowadzająca ?

    TAK i to zazwyczaj. Żeby doszło do drugiej potrzebny dobry adwokat.

    > 2. Co jeśli sąd ogłosi wyrok - czy mam 7 dni na wniosek o uzasadnienie?
    TAK

    > 3. Jak wygląda apelacja od takiego wyroku, bo to już chyba Sąd Najwyższy.
    > Wiem, że musi mnie już wtedy reprezentować prawnik.
    > Jakie są terminy na wniesienie apelacji, w jakiego rodzaju zarzutów moze
    > dotyczyc apelacja. Słyszałem, że nie wszystko można podważać.

    Apelacja to odwołanie wyroku SR do SO, trzecią instancją jest Sąd Apelacyjny
    Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych. Apelacja w SA wymaga adwokata i
    zdarza sie rzadko.
    Najlepiej wynajmij dobrego prawnika na Sąd Okręgowy, nie licz na Sąd
    Apelacyjny.
    Pamietaj ze Sąd Pracy i Ubezpieczeń Społecznych (bo tylko takie sądy są) to
    najbardziej zdegenerowana klasa sądownicza. U nich panuje zwyczaj że we
    wszystkich sądach rozprawa trwa 15 min włacznie w naradą i wydaniem wyroku.

    pozdr

  • 15. Data: 2011-11-23 07:51:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-23 08:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Jedna osoba może jednocześnie znajdować się w dwóch różnych miejscach,

    O teorii kwantowej nie słyszałeś ;)

    > opinie biegłego z zakresu medycyny można ignorować, jeśli są niewygodne.

    Jak to mówią sąd jest najwyższym biegłym :)

  • 16. Data: 2011-11-23 07:52:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-23 08:35, Danusia pisze:

    > Apelacja to odwo?anie wyroku SR do SO, trzeci? instancj? jest S?d Apelacyjny
    > Wydzia? Pracy i Ubezpieczen Spo?ecznych.

    Nie wprowadzaj w błąd. W Polsce są tylko dwie instancje.

  • 17. Data: 2011-11-23 07:57:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.11.2011 08:51, Johnson pisze:

    > O teorii kwantowej nie słyszałeś ;)

    Bardzo zabawne.

    > Jak to mówią sąd jest najwyższym biegłym :)

    Bardziej pasuje: "Jak się _da_, to się zrobi!'

  • 18. Data: 2011-11-23 08:04:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-23 08:57, Andrzej Lawa pisze:

    > Bardziej pasuje: "Jak się _da_, to się zrobi!'

    To było w swojej sprawie dać ... a przepraszam, wiem dałeś d... (ciała) :)

    No i znów mi się czas skończył ;(

  • 19. Data: 2011-11-23 08:13:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.11.2011 09:04, Johnson pisze:

    > To było w swojej sprawie dać ...

    Byłem naiwny i wierzyłem w prawo... Nigdy więcej!

  • 20. Data: 2011-11-24 08:28:30
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > Nie wprowadzaj w błąd. W Polsce są tylko dwie instancje.

    Mozliwa jest kasacja w trzeciej instancji. Jeżeli drugą jest SO to trzecią
    SA. Kasacja jest trudna do przeprowadzenia ale możliwa również w Polsce.
    Moim zdaniem jak to pisałam, adwokata trzeba mieć koniecznie w drugiej
    instancji czyli przed SO. To że prawo tego nie wymaga, pomaga temu prawu
    wymierzać niesprawiedliwe wyroki. Bo co możesz zrobić bez adwokata? Ukłonić
    sie i powiedzieć dziękuję.

    pozdr