  • Data: 2010-03-29 07:45:36
    Temat: Re: uwierzyli złodziejowi, posadzili niewinnego
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-03-2010 21:00, Zbynek Ltd. pisze:

    > Wzięłaś to na poważnie? :-D Ech...

    W Twojej wypowiedz nie było żądnego sygnału, że głupota którą napisałeś
    nie jest związana z Twoją ogólną głupotą.
    Ot, zdanie twierdzące bez cieni ironii (twoja mina i ironiczny śmiech,
    kiedy to pisałeś, nie liczy się, tutaj tego naprawdę NIE WIDAĆ I NIE
    SŁYCHAĆ).

    Ilość głupot które ludzie tu wypisują, plus niedawny sondaż w którym 35%
    zapytanych Polaków stwierdziło, ze Słońce krąży dookoła Ziemi powodują,
    że żadne ludzkie skretynienie mnie nie zaskoczy.

    Jak ktoś może wierzyć (i tą wiarę głosić), ze najlepiej na świecie żyje
    się w Korei Północnej to ktoś inny może wierzyć, że nie mamy inflacji.

    Na drugi raz bądź mniej przekonywujący w udawaniu głupka. Bo fakt że
    ludzie "dają się nabrać" raczej dobrze o Tobie nie świadczy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813