    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Tue, 30 Nov 2010 21:21:46 +0100
    Subject: Re: utrzymanie prywatnej drogi
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <4cf4c066$1@news.home.net.pl> <id2iom$bl0$2@news.onet.pl>
    <4cf4d0d4$1@news.home.net.pl> <p...@r...org>
    <4cf4dc5b$1@news.home.net.pl> <p...@r...org>
    <4cf4ee4b$1@news.home.net.pl> <id396h$pkc$1@news.onet.pl>
    <4cf5481c$1@news.home.net.pl>
    <4cf54901$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cf549e1$1@news.home.net.pl>
    <4cf54ad3$0$22805$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cf55149$1@news.home.net.pl>
    <4cf551d2$0$20989$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cf5574f$1@news.home.net.pl>
    <4cf55833$0$22792$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cf55b0f$1@news.home.net.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > W dniu 30.11.2010 21:01, krys pisze:
    >
    >> Ja tu czegoś nie rozumiem
    >
    > A czytałeś uważnie?

    Ja tak, ale Ty nie;-). Użyłam co najmniej raz rodzaju żeńskiego.

    > Generalnie tak się robi. Nawet on swego czasu oddawał te kawałki
    > wydzielane w planach jako drogi do działek, które sprzedawał.

    Na szczęście jeszcze nie ma przymusu wywłaszczania się z ziemi. Facet więc
    korzysta ze swego prawa i co mu zrobisz?

    > Tylko chyba w którymś momencie doszło do jakiegoś spięcia na linii
    > on-gmina.

    Wcale mu się nie dziwię. U mnie cała wieś ma na pieńku z gminą;-)

    > Wiesz, racjonalne argumenty czasem działają. Obowiązek odśnieżania byłby
    > dobrym argumentem za linią "a pozbądź się pan tego kłopotu".

    Ale takiego obowiązku nie ma - to Wasz obowiązek.

    > Ja tylko takowego szukałem.

    No to nie znajdziesz.
    Lepiej zrzućcie się na zagrychę, albo idźcie do gminy dogadać się, żeby do
    Was zboczył pług. Argumenty przedstawiałeś.
    J.