  • Data: 2010-11-30 20:19:50
    Temat: Re: utrzymanie prywatnej drogi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.11.2010 21:13, krys pisze:

    > Jeszcze parę lat machania łopatą, a sam może ją kupisz
    > ;-) żeby gminie podarować.

    Wiesz, jak odśnieżasz sam sobie, to nieważne jak dobrą stawkę sobie
    dasz, to i tak nic nie zarobisz ;->

    > SWoja działkę, obojetnie, jaką.

    Dlaczego "obojętnie jaką"? Mowa jest o DRODZE.

    > A on ma taka fantazję, ze jej nie sprzeda, i ma do tego święte prawo
    > własności.

    Świętości to sobie po kościołach szukaj. Na obrazach.

    > Chociaż może go przekonacie, żeby Wam na współwłasność sprzedał.
    > Wtedy sie przekonasz, że wcale nie jest warta zero zł.

    Czego nie rozumiesz w zdaniu "Nikt nie chce tej działki kupić"? NIKT.

    > Można ją MIEĆ. I chwalić się tym po okolicznych odpustach.

    Dość żałosne masz podejście.