  • Data: 2005-03-06 21:07:01
    Temat: Re: utrudnianie kontaktow z dziecmi
    Od: olaf <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 6 Mar 2005 18:09:20 +0100, "Bowi" <m...@w...pl>
    wrote:

    >"olaf" <o...@w...pl> wrote in message
    >Żona wyprowadziła się z dziećmi i utrudnia moje kontakty z dziećmi.
    >
    >------ a co jej takiego zrobiłeś że się wyprowadziła???a może to dzieci nie
    >chcą się z Tobą widzieć???

    Dlaczego zaraz to ja jej coś zrobiłem?!

    Jeśli żona wyprowadza się od męża, to znaczy że mąż ją krzywdzi?
    Założyłem sprawę po sugestii psychologa.
    Jeśli widzenie dzieci ze mną byłoby niewskazane dla nich, czy
    psycholog dziecka by mi doradzał walczyć o to?
    Czy sam by dzwonił próbując mediacji z żoną i moją teściową?

    Nielubię gdy się mnie bezpodstawnie oskarża.

    >Złożyłem sprawę w sądzie "o uregulowanie kontaktów z małoletnimi".
    >Wkrótce pierwsza rozprawa.
    >-------POWODZENIA

    Dziękuję.

    >Czego mogę się tam spodziewać?
    >---tego że prawda wyjdzie na jaw!!!!!!!

    Oby. Jeśli tak się stanie to nie mam czego się bać.

    --
    olaf