  • 31. Data: 2010-09-18 11:30:49
    Temat: Re: utrata prawa do wykonywania zawodu programisty
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Na ile jest to faktyczna nieopłacalność ekonomiczna, a na ile
    > działanie lobby spalinowego, aby jednak nie powstało nic
    > opłacalnego?

    Jeśli możliwe jest działanie lobby spalinowego to możliwe byłoby też
    powstanie lobby elektrycznego.

  • 32. Data: 2010-09-18 11:32:50
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał

    > Nie potrzeba zasilania bokiem, momentalnie powstanie kilka
    > firm które będą produkować takie wtyczki i sprzedawać.
    > Zasada będzie podobna jak na rynku tuszy do drukarek.

    Tyle że na oryginalnych tuszach chcą zarabiac firmy a na prądzie z
    ekstra akcyzą - państwa. Zdajesz sobie sprawę z dysproporcji siły?

  • 33. Data: 2010-09-18 11:34:23
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał

    > Nie wiadomo czy będzie nielegalne. W przypadku rynku tuszy
    > do drukarek da sie jakoś obejść prawa patentowe i sprzedawać
    > swój produkt sporo taniej.
    > A nie bardzo wierzę aby sejm wprowadzał zakaz produkcji
    > i sprzedaży wtyczek do ładowania samochodów z porównywalnymi
    > restrykcjami jak np. broń palną i amunicję do niej.

    Już dziś są przepisy dotyczące przedmiotów służących do popełniania
    przestępstw.

  • 34. Data: 2010-09-18 14:36:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-18 13:34, Użytkownik Alek napisał:

    > Już dziś są przepisy dotyczące przedmiotów służących do popełniania
    > przestępstw.

    A skąd wiesz że ładowanie samochodu prądem bez akcyzy będzie
    przestępstwem a nie wykroczeniem ?

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2010-09-18 14:37:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-18 13:32, Użytkownik Alek napisał:

    > Tyle że na oryginalnych tuszach chcą zarabiac firmy a na prądzie z
    > ekstra akcyzą - państwa. Zdajesz sobie sprawę z dysproporcji siły?

    Ale dostęp do prądu ma każdy obywatel, państwo nie będzie
    tego w stanie kontrolować, zwłaszcza jak ładowanie będzie
    się odbywało w zamkniętym garażu.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2010-09-18 16:05:23
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał

    > A skąd wiesz że ładowanie samochodu prądem bez akcyzy będzie
    > przestępstwem a nie wykroczeniem ?

    Bo w sprawie uszczupleń podatkowych państwo się nie szczypie :)

  • 37. Data: 2010-09-18 16:06:23
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał

    > Ale dostęp do prądu ma każdy obywatel, państwo nie będzie
    > tego w stanie kontrolować,

    Ale będzie próbowało.

  • 38. Data: 2010-09-18 17:18:47
    Od: "Papo5murpfs" <p...@w...pl>

    Órzytkownik "Liwiusz" napisał:
    > Rozłóżmy zatem powyższy nonsens na czynniki pierwsze:
    > - mogę lać paliwo z innym vatem
    > - ale nie mogę tego zrobić
    > - jak złapią, to kara nie jest za to, że lałem
    > - tylko za to, czego nie wolno robić, czyli za to, że lałem. Czy coś
    > jeszcze ma Pan do dodania równie mądrego?

    normalnie logika prawnika jak w mordę stszelił, ha ha ha:O)
    szeroka kariera pszed nim otforem:O)

  • 39. Data: 2010-09-19 00:50:53
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09/18/2010 04:37 PM), RadoslawF wrote:

    > Ale dostęp do prądu ma każdy obywatel, państwo nie będzie
    > tego w stanie kontrolować,

    Tak też pewnie mówiono o bimbrownictwie i akcyzie na alkohol.

    A koniec końców alkohol kupuje się głównie w sklepie a nie produkuje
    samemu.

    p. m.

  • 40. Data: 2010-09-19 07:19:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-18 13:30, Alek pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Jeśli możliwe jest działanie lobby spalinowego to możliwe byłoby też
    > powstanie lobby elektrycznego.

    I pewnie działają, co nie znaczy, że owe lobby są jednakowo silne.

    --
    Liwiusz