eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie? › Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.
    org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.n-ix.net!newsfeed.freenet.de!f
    eeder.news-service.com!81.171.88.10.MISMATCH!ramfeed1.eweka.nl!eweka.nl!lightsp
    eed.eweka.nl!postnews.google.com!t8g2000prg.googlegroups.com!not-for-mail
    From: a...@g...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
    Date: Wed, 24 Oct 2007 18:52:30 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 31
    Message-ID: <1...@t...googlegroups.com>
    References: <1...@e...googlegroups.com>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    NNTP-Posting-Host: 71.13.153.121
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"
    X-Trace: posting.google.com 1193277150 5644 127.0.0.1 (25 Oct 2007 01:52:30 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Oct 2007 01:52:30 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <s...@g...mierzwiak.com>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR
    2.0.50727; Media Center PC 5.0; .NET CLR
    3.0.04506),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: t8g2000prg.googlegroups.com; posting-host=71.13.153.121;
    posting-account=ps2QrAMAAAA6_jCuRt2JEIpn5Otqf_w0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:493712
    [ ukryj nagłówki ]

    > Hmm... Powinienes spisac protokol. I nie interpretowac bo skoro
    > stwierdziles, ze przesylka jest "zle zapakowana" to dales firmie
    > kurierskiej podstawe do odmowy wyplacenia odszkodowania i co za tym
    > idzie teraz mozesz sie sam wyklocac ze sprzedawca. Gdybys spisal
    > protokol w ktorym napisalbys ze "uszkodzona w transporcie" to
    > sprzedajacy dostalby pieniadze z ubezpieczenia i jak mysle latwiej by
    > sie z Toba dogadal.

    wiem teraz ze powinienem, a kurierowi nic nie mowilem o zle
    zapakowanej przesylce, rozmowa skonczyla sie na stwierdzeniu ze
    drukarka jest uszkodzona w srodku


    > > Sprzedajacy twierdzi ze to nie jego problem bo nie ma protokolu i
    > > firma wysylkowa nie zwroci mu ubezpieczenia za paczke (500zl) ja mam
    > > sie o to martwic
    >
    > Dokladnie tak ;)

    No wlasnie dla mnie nie jest to oczywiste, poniewaz zawarlem umowe
    cywilno-prawna ktorej szczegoly/warunki specjalne (jelsi istnieja) nie
    wiem jak to nazwac, sa w opisie aukcji - nie ma tam wzmianki o wymogu
    spisania protokolu jako o warunku koniecznym do reklamacji. rozumie ze
    sprzedajacy jest w nieciekawej sytuacji ale wydaje mi sie ze to sprawa
    pomiedzy nim a przewoznikiem a na lini klient-sprzedajacy ja zostalem
    bez produktu za ktory zaplacilem
    w koncu to nie ja dostane te 500zl z ubepzieczenia tylko on nawet jak
    uznaja - czy nie jest to przerzucenie porblemu na klienta?



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1