eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie? › Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionie
    r.net.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tp
    i.pl!not-for-mail
    From: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie?
    Date: Wed, 24 Oct 2007 15:02:35 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <ffnfr8$ash$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <1...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: gy58.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1193231016 11153 80.53.76.58 (24 Oct 2007 13:03:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Oct 2007 13:03:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:493573
    [ ukryj nagłówki ]

    > Transakcja allegro, wysylka paczki kurierek (19,90zl jedyna opcja u
    > sprzedajacego), paczka dolatuje brak uszkodzen zewnetrznych, mimo tego
    > otwieram przy kurierze i jest zbita szybka w drukarce (wartosc
    > drukarki 99zl), kurier proponuje zamiast protokolu (bo zbyt duzo
    > czasu) adnotacje na awizo z jego i moim podpisem o uszkodzonej
    > przesylce, kurier zabiera paczke ze soba. Dodam ze przesylka nie byla
    > uszkodzona zewnetrznie ale w srodku byla zapakowana w worek ochronny
    > co nie chronilo drukarki, powinine byc styropian, nie bylo oryginalnej
    > zawartosci ochronnej, ogolem zlezapakowana.
    >
    > Sprzedajacy twierdzi ze to nie jego problem bo nie ma protokolu i
    > firma wysylkowa nie zwroci mu ubezpieczenia za paczke (500zl) ja mam
    > sie o to martwic
    >
    > Moje pytanie co teraz robic? Jakie mam prawa jako kupujacy,
    > sprzedajacy nie dostarczyl mi sprawnej przesylki, kurier wprowadzil w
    > blad zostalem bez niczego, sprzedajacy chce mi odeslac ta sama
    > uszkodzona drukarke

    Masz 7 dni na zgloszenie rekalmacji w firmie kurierskiej. Nawet jakby na
    awizo nie bylo nic napisane. To ze jest napisane tylko ulatwi sprawe.

    Fantom


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1