  • 31. Data: 2006-02-06 08:44:55
    Temat: Re: usterka w tvn a wykorzystanie wizerunku osĂłb bez ich zgody
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <c...@e...wytnij.pl> napisal(a):

    > W zasadzie to nie jest. Tzn., owszem, praktycznie rzecz
    > biorąc większości czytnikom wsio rawno, ale nie znaczy
    > to bynajmniej że oficjalnie kodujemy już w UTF. Takiej
    > formalnej zmiany jeszcze nie bylo i proszę mi tutaj nie
    > rozsyłać niepotwierdzonych plotek ;)

    Ale administratorzy uznali że wolno juz kodować w utf.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 32. Data: 2006-02-06 09:10:13
    Temat: Re: usterka w tvn a wykorzystanie wizerunku osób bez ich zgody
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ps. Mnie bardziej zastanawia, dlaczego zdarzają się sytuacje, że ktoś
    > wykona swoją robotę bardzo dobrze, szybko i w miarę tani, a jednak nie
    > zgadza się na publikacje wizerunku i informacji.

    moze 'ineterwencje' na polsat ogladal :-)

  • 33. Data: 2006-02-06 09:12:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie przypuszczam, nie myśle,tylko wiem.Jest tak jak napisał Robert.Po pierwsze
    > dostają kase,2 potrzebna jest zgoda pisemna,czasami stosuje sie zgodę nagraną
    > na kamere,3 jak sie klient nie zgadza zamazuje się twarz,tak robi sie na
    > przykład w programach policyjnych tam raczej nikt chętnie się nie pokazuje.
    > Zgody nie stosuje się tylko przy sądach reporterskich,przyjmuje się bowiem,że
    > skoro ktoś odpowiada na pytanie tym samym się zgadza,chyba że po nagraniu
    > wyrażnie stwierdzi,że sie nie zgadza.Czasami ludzie tak robią po informacji dla
    > jakiej stacji mieli przyjemność gadać.

    zgoda moze byc domniemana ?

    P.

  • 34. Data: 2006-02-06 09:22:53
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Samotnik [Mon, 6 Feb 2006 08:44:55 +0000 (UTC)]:

    > Ale administratorzy uznali że wolno juz kodować w utf.

    Znaczy się uznali, że nie będą za to opierdzielać mówiąc
    dokładniej ;-) Formalnego dopuszczenia UTF nie było.

    Kira

    --
    _____
    // //))) priv: kira(a)wwt.pl ~ lub: 1565217 ~ wybierz sobie ;) |

  • 35. Data: 2006-02-06 09:24:38
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    > Akurat oglądałam prawie wszystkie programy "Usterka" i nawet mieszkam
    > blisko
    > TVN-u.

    A co to ma do rzeczy ??? znasz tajniki kręcenia tego programu ??? poza tym
    to nie wszystkie odcinki były kręcone w krakowie a w okolicach TVN-u to
    chyba żaden, a nawet gdyby to czy fakt iż jesteś ich sąsadką do czegoś cie
    upoważnia i sprawia że masz większą wiedzę na temat tego programu? No chyba
    że sama brałaś udział jako "fachowiec" od prawa ;))
    Grzesiex

  • 36. Data: 2006-02-06 10:31:11
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Pietrek102 wrote:

    > podobno "też prawa się uczyłaś i też masz książki w domu", wielkie ROTFL ;p
    Może w gimnazjum jest teraz jakiś przedmiot w tym stylu, wos czy
    cuś..to i masz jej ''prawo''. A ty bezczelnie negujesz jej
    wiedzę.Przeproś.;)

  • 37. Data: 2006-02-06 12:29:22
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl>

    > Ad rem, to myślę, że musza mieć zgodę od osób nagranych i w razie
    > odmowy zamazują twarz.

    Kiedys był taki odcinek, gdzie "fachowiec" wziął zaliczkę i zbiegł. Nie
    pamiętam czy zamazali twarz ale nie sądzę aby wrócił i groził procesem!

    -------------
    PZDR
    Mroczny Daro

  • 38. Data: 2006-02-06 22:00:43
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Mon, 06 Feb 2006 09:38:05 +0100, *Kira*
    <news:ds71tc$7qu$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
    > to bynajmniej że oficjalnie kodujemy już w UTF. Takiej
    > formalnej zmiany jeszcze nie bylo i proszę mi tutaj nie

    Poczytaj archiwum pl.news.czytniki.
    Prosze mi tu nie zarzucać jakiegoś plotkarstwa ;-)
    Ponadto sama sobie wybrałaś kiepski czytnik Noworyta News Reader, który nie
    umie się przystosować do różnych kodowań.

    --
    Kaja

  • 39. Data: 2006-02-06 23:22:27
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

  • 40. Data: 2006-02-08 01:16:00
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Poczytaj archiwum pl.news.czytniki.

    Poczytaj archiwum news:pl.news.admin.

    UTF-8 _oficjalnie_ nie zostało dopuszczone, to raz.
    Dwa - jaki jest sens kodować w UTF-8 wiadomości,
    w których nie ma innych znaków niż te z ISO-8859-2???
    Nie rozumiem.

    Piotr