  • 1. Data: 2003-07-24 19:26:31
    Temat: ustawy
    Od: comboy <c...@p...sobie.o2.pl>

    Witam

    Jestem kompletnie zielony w dziedzinie prawa, dostałem jednak od kuzynki
    spis nazw ustaw tzn coś takiego:
    - ustawa z 16.09.1982 r. - prawo spółdzielcze (tekst jedn. Dz.U. z 1995r.,
    nr 54, poz. 277, ostatnia zm Dz.U. z 2001 r., nr 69, poz. 724) - cz. I,
    tytuł II, dział IV "Społdzielnie mieszkaniowe"
    itd. Moja prośba - czy jest gdzieś w sieci strona na której znalazłbym
    wszystkie te ustawy w najnowszej wersji ? Jeżeli tak to bardzo proszę o
    linka.

    Z góry dziękuję za poświęcony czas.

    --
    pozdrawiam - comboy;
    http://www.programuj.com;

  • 2. Data: 2003-07-25 01:19:26
    Temat: Re: ustawy
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik comboy <c...@p...sobie.o2.pl> napisał:
    > itd. Moja prośba - czy jest gdzieś w sieci strona na której znalazłbym
    > wszystkie te ustawy w najnowszej wersji ? Jeżeli tak to bardzo proszę o
    > linka.

    Na http://isip.sejm.gov.pl znajdziesz tekst jednolity tej ustawy.

    Pozdrawiam,
    Gerard