  • Data: 2004-02-18 12:45:17
    Temat: Re: ustalenie spadku
    Od: Fumfol <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chyba za bardzo zagmatwalem:) chodzi mi o to ze nie mam pojecia czy
    ojciec mial jakis majatek ( moge tylko podejrzewac- bo byl obrotnym
    facetem), tak mi sie potoczylo ze nie utrzymuje kontaktow z rodzina
    ojca, i nie wiem czy cos zostawil, ale chcialbym tego sie dowiedziec i
    jak mam to zrobic?
    Pytanie drugie jest cvo trzeba zrobic zeby to mieszkanie ktore prawnie
    nadal nalezy do obojga rodzicow przeszlo tylko na matke (wiem ze to
    splacenia jest corka ojca z innego zwiazku)
    Czy robi sie to w ostatnim miejscu zameldowania ojca czy moim?