  • Data: 2004-02-18 14:20:17
    Temat: Re: ustalenie spadku
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fumfol wrote:

    > to mieszkanie jest spoldzielcze wlasnosciowe, glownym najemnca jest
    > matka ale to chyba malo tu znaczy. Co oznacza okreslenie "wartosc tego
    > prawa" - jak Pan napisal, naprawde w tych sprawach jestem zielony:)
    >
    > Pozdrawiam i prosze o jeszcze troche wyrozumialosci i cierpliwosci:)

    Bo jak mieszkanie jest "spoldzielcze" to wlascicielem jest SPOLDZIELNIA.

    a jak jest "wlasnosciowe", to spoldzielca "ma prawo" do uzytowania tego
    mieszkania i moze go "przeniesc" na inna osobe - sprzedac.
    jesli jest "lokatorskie" to jest niezbywalne ale jest za to "wklad"
    ktory podlega dziedziczeniu.

    Boguslaw