  • 1. Data: 2003-05-09 22:06:19
    Temat: uskzodzenie komputera
    Od: "Michał Popiel" <p...@w...com.pl>

    Witam

    Nie wiem jak u Was z orientacja w systemach chlodzneia woda komputerow, ale
    postaram sie to jakos sensownie napisac....
    Na procesor zamiast radiatora z wentylatorem zakladamy bloki wodne przez
    ktoty przeplywa ciecz pod pewnym cisnieniem i o pewnej temperaturze... O
    calej reszcie osprzetu nie ma co pisac...
    Kolega zakupil z firmy www.cpc.pl blok wody ktory ze wzgledu na wadliwa
    konstrukcje zaczol przeciekac po kilku dniach uzytkowania. Nastapil wyciek
    cieczy przez rozszczelniony lut na miedzi (na bloku), zalalo komputer... Na
    szczescie ucierpial tylko procesor, reszta po wysuszeniu dziala - procesor
    jednak spalony. Blok wraz z calym zestawem od firmy CPC jest na gwarancji.
    Czy w takim wypadku mozna rzadac zwrotu pieniedzy za uszkodzony porcesor ?
    Jesli tak to na jakiej podstawie roscic sobie pretensje finansowe ?

    pozdrawiam
    --
    Michal Popiel

  • 2. Data: 2003-05-10 05:20:16
    Temat: Re: uskzodzenie komputera
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sat, 10 May 2003 00:06:19 +0200, Michał Popiel napisał/napisała:
> [...]
    > Czy w takim wypadku mozna rzadac zwrotu pieniedzy za uszkodzony porcesor ?
    > Jesli tak to na jakiej podstawie roscic sobie pretensje finansowe ?

    a chociaz kolega dobrze zalozyl wszystko na procesor ?
    Moze jakos przy zakladaniu uszkodzil mechanicznie ?
    IMHO powinien przeczytac warunki gwarancji, na pewno sa tam informacje na
    ten temat (w przypadku awarii i co podlega gwarancji).

    --
    * byle do 30. sierpnia * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 3. Data: 2003-05-10 11:37:22
    Od: "Michał Popiel" <p...@w...com.pl>

    zakladajac nie jest mozliwe uszkodzenie lutu na bloku wodnym... Blok
    pracowal jakis czas. W warunkach gwarancji nie jest wspominiane o
    uszkodzeniu elementow poza elementami wchodzacymi w sklad zestawu

    pozdrawiam
    --
    Michal Popiel

  • 4. Data: 2003-05-10 11:49:14
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sat, 10 May 2003 13:37:22 +0200, Michał Popiel napisał/napisała:
    > zakladajac nie jest mozliwe uszkodzenie lutu na bloku wodnym... Blok
    > pracowal jakis czas. W warunkach gwarancji nie jest wspominiane o
    > uszkodzeniu elementow poza elementami wchodzacymi w sklad zestawu

    hmm..
    Osobiscie to bym napisal pismo, w ktorym bym wszystko ladnie opisal oraz
    fakt,ze to byla wada konstrukcyjna (np.) w wyniku ktorej poniosles straty
    finansowe. Zapytalbym co oni w takiej sytuacji proponuja :)

    IMHO nie wydaje mi sie aby ktos ponosil za to odpowiedzialnosc i moglbym
    liczyc na zwrot kosztow naprawy/wymiany danej czesci,ktora zostala
    uszkodzona w wyniku owej wady konstrukcyjnej (uwielbiam swoje dlugie zdania
    :>).

  • 5. Data: 2003-05-11 00:18:13
    Od: poreba <d...@p...com>

    Papik <p...@g...w.astercity.net> niebacznie popelnil

    > IMHO nie wydaje mi sie aby ktos ponosil za to odpowiedzialnosc i
    Pytanie jest równoznaczne z:
    "Czy jeżeli zakupiony piec gazowy na skutek wady konstrukcyjnej
    uszkodził się razem z budynkiem, w którym został zainstalowany oraz
    połową dzielnicy, to z tego powodu właścicielowi domu i pieca oraz
    sąsiadom przysługuje odszkodowanie?"

    Czy tak?

    --
    pozdro
    poreba

  • 6. Data: 2003-05-11 10:37:26
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Sun, 11 May 2003 00:18:13 +0000 (UTC), poreba napisał/napisała:
> [...]
    > uszkodził się razem z budynkiem, w którym został zainstalowany oraz
    > połową dzielnicy, to z tego powodu właścicielowi domu i pieca oraz

    ee no fakt :) Tylko jak to sie ma do polskiej rzeczywistosci i egzekwowania
    swoich praw u producenta ?

  • 7. Data: 2003-05-11 11:29:20
    Od: "Michał Popiel" <p...@w...com.pl>

    to w kocu jak jest ? :)))

    pozdrawiam
    --
    Michal Popiel

  • 8. Data: 2003-05-12 07:09:49
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Michał Popiel wrote:

    > to w kocu jak jest ? :)))

    W końcu to jest tak, że zapewne znalazłbyś jakieś paragrafy. Tylko, że
    jeśli firma nie zechce ci zapłacić tego dobrowolnie to musisz iść do
    sądu. Wtedy potrwa to jakieś pięć lat, po których (jeśli firma
    wcześniej nie splajtuje) dostaniesz swoje pieniądze. To jest po prostu
    Polska. Więc zastanów się czy warto tracić czas.

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,