  • Data: 2005-07-20 21:23:20
    Temat: Re: urzędy pracy
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maria wrote:

    > Jeśli ktoś jest bezrobotny to ma czas osobiście zgłosić się do UP w innym
    > przypadku może to świadczyć, że pracuje.

    Albo że intensywnie szuka pracy.

    Tylko osobista wizyta w UP jako
    > tako potwierdza, że ktoś jest bezrobotny.

    Bdura i zaproszenie do kombinatorstwa.

    > Przecież jak Ty pracujesz i płacisz podatki i pieklisz się, że Ci państwo
    > zabiera za dużo to też zastanawiasz się na co idą te pieniądze.

    Ależ ja się całkowicie zgadzam. Dla mnie ten urząd i całą masę innych
    można spokojnie zlikwidować. Ale skoro już są to powinny działać
    sprawnie a nie sprawdzać uczciwość obywatela za pomocą odporności na
    stanie w kolejce (naginane, IMHO).

    A teraz wychodzi na to, że jeśli mnie, osobie która ileś czasu łoży na
    te sojalistyczne wynalazki i przez miesiąć chciałaby przejściowo z nich
    skorzystać - więc jeśli mi się coś na przykład stanie to nie jestem
    ubezpieczony bo nie mam cierpliwości do spędzania 8 godzin w urzędzie
    pracy.

    I to się nazywa sprawiedliwość społeczna, jeśli ktoś ma wątpliwości.