  • Data: 2005-07-20 20:38:35
    Temat: Re: urzędy pracy
    Od: "Maria" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Szawurski" <m...@s...waw.pocoto.pl> napisał w
    wiadomości news:42de404a$0$5147$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Jestem chwilowo bezrobotny (zresztą już niedługo).
    >
    > Chciałem, głównie ze względu na NFZ, zarejestrować się w urzędzie pracy.
    > Jednakże rejestracja osobista to kilka godzin stania w kolejce.
    > Przesłałem im dokumenty pocztą - odpisali, że na podstawie
    > Rozporządzenia MGiP z dn. 26.11.04 w sprawie bezrobotnych i
    > poszukujących pracy mam obowiązek (chociaż to rozporządzenie mówi tylko
    > "zgłasza się") zgłosić się osobiście.
    >
    > Mam pytania:
    >
    > 1) Za parę dni już nie będę bezrobotny, byłem miesiąc, czy mogę sobie to
> [...]
    Jeśli ktoś jest bezrobotny to ma czas osobiście zgłosić się do UP w innym
    przypadku może to świadczyć, że pracuje. Tylko osobista wizyta w UP jako
    tako potwierdza, że ktoś jest bezrobotny.
    Przecież nie tylko UP winno zależeć, by nasze podatki nie były
    wykorzystywane na różnego rodzaju fikcyjne świadczenia.
    Przecież jak Ty pracujesz i płacisz podatki i pieklisz się, że Ci państwo
    zabiera za dużo to też zastanawiasz się na co idą te pieniądze.