  • Data: 2005-07-20 17:29:46
    Temat: Re: urzędy pracy
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwysyn wrote:

    > A jest gdzies w tym przepisie OBOWIAZEK rejestrowania sie bezrobotnego?
    > A po co chcesz sie w ogóle rejestrowac, skoro za kilka dni ponoc do
    > pracy idziesz? Nawet na zasilek nie masz szans, bo przysluguje po
    > tygodniu od zarejestrowania.

    A co to ma do rzeczy. Tak samo nie masz obowiązku posiadać prawa jazdy,
    kupować samochodu czy nieruchomości czy mieć dzieci albo zmieniać stan
    cywilny. Korzystam z usług jakie oferuje mi moje państwo zgodnie z
    prawem przez nie stanowionym i nigdzie to prawo nie zobowiązuje mnie do
    stania w kolejkach. (a może się mylę?)