    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uregulowanie widywania dziecka
    Date: Tue, 12 Apr 2005 09:49:12 +0200

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
    news:d3c6ad$sqh$1@atena.e-wro.net...

    > w normalnych okolicznosciach sklada sie wniosek " o ustalenie kontaktow"
    >
    > Obecna sytuacja przedstawia
    > j.w
    >
    > Przed wyjazdem chce sie zabezpieczyc na
    >
    > jak zamierzasz realizowac zobowiazania wzgledem dziecka bedac poza
    > granicami
    > kraju ?

    Zatem zaden ojciec nie moze pracowac dalej niz cycek matczyny bo bedzie
    posadzany o niewykonanie wladzy a w konsekwencji i tak bedzie tym zlym.

    > Nie chce dopuscic do tego, aby

    nawet jesli uznasz dziecko to matka wniesie do sadu o zastapienie twojej
    zgody i dostanie zgode na paszport bezdyskusyjnie w zasadzie. Nie dawno
    przerabialem temat ze swoja `ex` i sad dal jej zgode na wyjazd za granice na
    wakacje. Teraz mamuska przebywa za granica od wrzesnia - cos dlugie te
    wakacje a sad oczywiscie nbie widzi powodu do smutku.

    > kto ponosi koszty zwiazane z wychowaniem dziecka na te chwile? czy w jakis
    > sposob pomagasz matce dziecka ? jak realizujesz swoj obowiazek wzgledem
    > samotnej matki z dzieckiem?

    Zaden sad nie uzna twych racji jesli matka dziecka tego nie
    zrobi...ostatnio dowiedzialem sie, ze dziecko kocha swojego ojca za to ze on
    sypia z jego matka.

    > to sie wyczuwa w tym poscie

    ale nie oszukujmy sie 1/10 szans na prawa do stanowienia i wychowania.
    Jedyne co cie moze na koncu tej drogi spotkac (zakladam sprzeciw matki
    dziecka) to placic i nie pytac, placic i nie pytac .... matka dziecka stanie
    sie swietea krowa przez sad rodzinny a ty nawet nie zdazysz jeknac.

    > Prosze o
    >
    > nalezy wniesc do sadu j.w " o ustalenie kontaktow" tylko sie zastanawiam

    a matka dziecka zignotuje te postanowienie i NIKT jej NIC nie zrobi. Mam
    cale batalie o ustalenie kontaktow, wykonanie wladzy a w zasadzie jej
    utrudnianie, o paszport ( mamuska jak pisalem wyzej nie nie wrocila ...no
    chyba, ze wakacje trwaja 7 m-c i ZADEN sad ci nie pomoze ... ) itd.

    > jak bedziesz realizowal zobowiazania wzgledem dziecka, czy byla juz jakas
    > sprawa sadowa np . o alimenty ? czy matka dziecka wie gdzie obecnie
    > zamieszkujesz?

    to bedziesz lzejszy i nic z tego nie wyniknie ... no pozorne prawa ktore
    beda bagatelizowane przez sad rodzinny
    podstawowe pytanie jak widac to kasa ... no comments. Obrzydzenie czlowieka
    bierze.

    Pozrdawiam Maver