    From: spp <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uprawnienia windykatora
    Date: Sat, 12 Mar 2011 06:45:03 +0100

    W dniu 2011-03-11 21:58, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wielki z Ciebie chojrak, powalcz sobie z telepsem, upc, elektrownią czy PEC-
    > em.
    > O kazdym z powyższych mogę napisać własną osobistą historię:
    >
    > - Nabijanie impulsów z pary drutów wiszących w pustym mieszkaniu;
    > - wzywanie do zapłaty za nigdy nie włączone numery (liczba mnoga) tel. bez
    > sygnału;
    > - wzywanie do zapłaty za wymówioną od miesięcy kablówkę (przestali gdy
    > pusciłem im przez telefon nagranie, jak pizda mi mówiła "rzeczywiście mam w
    > komputerze, że przysłał Pan faksem wypowiedzenie, ale tego nam Pan nie
> [...]

    A co Twoja odpowiedź ma wspólnego z moim stwierdzeniem?
    Odniosłem się do jednoznacznie opisanego przypadku - nie chodziło o
    zapłatę za wyimaginowane usługi lecz takie które już były dostarczone i
    zapłacone co stwierdził piszący na forum rodak. Czyli nie było żadnego
    problemu aby przed sądem powołać się na dokonaną zapłatę a nie uciekać w
    przedawnienie. Być może okazałoby się w dokładniejszym badaniu że jednak
    te zapłaty dotyczyły zupełnie czegoś innego...

    --
    spp