  • Data: 2011-03-12 09:48:01
    Temat: Re: uprawnienia windykatora
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.03.2011 16:24, Paweł pisze:

    > Wszyscy myślą "windykacyjne gnojki", ale w większości przypadków jest
    > to próba odzyskania NALEŻNYCH pieniędzy. Osoba, która uchyla się od

    Z mojego doświadczenia: wręcz przeciwnie. Jak komuś rzeczywiście należą
    się pieniądze - w terminie idzie z tym do sądu i przerywa przedawnienie.

    > spłaty swoich zobowiązań jest dla mnie oszustem, a sama idea
    > przedawnienia długu jest chora. Jeśli jestem winy, to musze oddać, a
    > nie poukrywać dochody przez jakiś czas, a potem mogą mnie pocałować
    > frajerzy...

    Albo sam jesteś oszustem, albo nie masz bladego pojęcia, jak działa
    przedawnienie. Jeśli idziesz z tym w terminie do sądu - bieg
    przedawnienia się przerywa. A po wyroku masz 10 lat na egzekucję potem
    ten 10-letni termin możesz "odnowić", potem mogą go odnawiać twoi
    spadkobiercy...