  • 41. Data: 2006-03-06 20:59:42
    Temat: Re: uporczywy komorkowicz
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    news:duhgvt$qgr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To jest oczywiste, ale mowa była o przekierowaniu na 997
    > (który jest aliasem), a nie na numer podstawowy.

    > Chce złożyć życzenia, a puszcza sygnały o różnych porach
    > dnia i nocy? Dość nietypowa forma składania życzeń. :)

    A gdy dzwoni w nieco wiekszym miescie ( powyzej ok ~50k mieszkanców) to
    ma i zapowiedź "połączenie do..." jednoznacznie identyfikujące gdzie się
    dodzwonił, wiec jak chce, może poczekać, aż dyżurny podniesie.

    MZ

  • 42. Data: 2006-03-06 21:00:20
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > normalny 7-mio cyfrowy numer. Tyle, że tamten numer nie jest podawany
    > do publicznej wiadomości. Gdybyś znał ten 7-mio cyfrowy numer, to się

    Jak to szło? Stanowisko kierowania komendy powiatowej / miejskiej...

    MZ

  • 43. Data: 2006-03-06 21:08:10
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał w wiadomości
    > Jak to szło? Stanowisko kierowania komendy powiatowej / miejskiej...

    W Warszawie jest jakoś tak: "Komenda Stołeczna Policji.
    Proszę czekać na zgłoszenie się operatora" (cytat z pamięci,
    a nie będę dzwonił tylko po to, żeby sprawdzić). :)

    Piotr

  • 44. Data: 2006-03-06 21:11:02
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > A gdy dzwoni w nieco wiekszym miescie ( powyzej ok ~50k mieszkanców) to
    > ma i zapowiedź "połączenie do..." jednoznacznie identyfikujące gdzie się
    > dodzwonił, wiec jak chce, może poczekać, aż dyżurny podniesie.

    No to mamy sposób nieblokujący numeru alarmowego - niech osoba
    nękana owymi dzwonkami nagra zapowiedź jak wyżej na swojej
    poczcie głosowej. Szkoda, że nie można przenieść na pocztę
    (mówię o POTS) tylko niektórych połączeń... :)

    Piotr

  • 45. Data: 2006-03-06 22:20:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Marcin Żyła [###m...@m...com.###] napisał:

    > Jak to szło? Stanowisko kierowania komendy powiatowej / miejskiej...

    A co to stanowisko kierowania komendy?

  • 46. Data: 2006-03-09 17:11:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > A co to stanowisko kierowania komendy?

    Coś zdecydowanie poważniejszego od "stanowiska kierowania posterunku" ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 47. Data: 2006-03-12 22:42:48
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Robert Tomasik wrote:

    > A co to stanowisko kierowania komendy?

    Oj ;) takie miejsce gdzie siedzi jeden taki co z jednej strony ma
    telefon, z drugiej mikrofon i komp.
    W większych jednostkach jest jeszcze kilku do odbierania i "nadzorca"
    tego od radia / pracy.

    Tak to wygląda ze strony laika, fachowiec wewnątrz nazwie to inaczej.

    A że odpowiednio kierując pytanie pod 997 możesz dostać nr na biurko.
    Oczywiście to samo znajdziesz w BIP-ie i masz bez dyskusji jak się 997
    stawia (a kiedyś było mi potrzebne gdy voip-y nie realizowały 997).
    W wawie jest np 022 60 36 555 i ten nr duzo lepiej sie sprawdza niz 997
    ;-) zarówno jak chodzi o czas i jakość interwencji.
    MZ

  • 48. Data: 2006-03-12 22:47:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Marcin Żyła [###m...@m...com.###] napisał:

    > Oj ;) takie miejsce gdzie siedzi jeden taki co z jednej strony ma
    > telefon, z drugiej mikrofon i komp.

    Tu wiele racji, ale nie słyszałem takiej zapowiedzi w telefonie, a o
    tym była mowa głównie.

  • 49. Data: 2006-03-12 23:44:40
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > W wawie jest np 022 60 36 555 i ten nr duzo lepiej sie sprawdza niz 997
    > ;-)

    603 65 55 to w miarę znany numer... :-) W dawnych czasach
    korzystałem jeszcze z jego poprzednika - 45 65 55 :-)

    > zarówno jak chodzi o czas i jakość interwencji.

    A to ciekawe... Znaczy się - lepiej wyszkoleni funkcjonariusze
    przyjeżdżają, czy jak? ;-)

    Piotr

  • 50. Data: 2006-03-12 23:45:34
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Tu wiele racji, ale nie słyszałem takiej zapowiedzi w telefonie, a o
    > tym była mowa głównie.

    Oj, ja chyba gdzieś słyszałem coś takiego.
    Ale mogło mi się coś pomylić.

    Piotr