  • 11. Data: 2003-03-15 18:31:08
    Temat: Re: upierdliwy dziennikarz...
    Od: "mariusz" <m...@t...pl>

    news:b4v56o$48c$1@inews.gazeta.pl...
    > Powiedzieć, że nie pamiętasz albo nie wiesz. Odpowiedzi udzieliłeś. A, że
    > jemu nic z tego, to inna sprawa. Najwyżej Cię obsmaruje w periodyku, że
    nie
    > wiesz, ileś sprzedał ziemniaków w zeszły roku. Przejmujesz się?

    przejmowac sie zbytnio nie przejmuje, ale bym wolał aby nie robił mi zbednej
    "reklamy",
    gdyby chodziło o ziemniaki to bym sie nie przejmował, pisałem o profilu
    działalnosci...
    chyba za powaznie wziałes te "wiejska gazetke", to taka troche wieksza
    'wies'
    pozdr mariusz

  • 12. Data: 2003-03-15 20:16:51
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    mariusz napisał(a):

> [...]
    > działalnosci...
    > chyba za powaznie wziałes te "wiejska gazetke", to taka troche wieksza

    Tak czy inaczej nie masz zadnego obowiazku udostepniac mu jakichkolwiek
    informacji. Jezeli juz to masz prawo do autoryzacji tego tekstu.
    A tak w ogole to bym zadzwonil do naczelnego (chyba jest tam jakis szef) i
    pogadal bym z nim.
    A jak by nie poskutkowalo to ja bym go postraszyl policja i prokuratorem.
    Niech nie bedzie taki cwaniak :)
    Pozdrawiam
    rajusan

  • 13. Data: 2003-03-15 23:33:03
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Rajmund Sykulski <r...@p...fm> pisze w

    > Tak czy inaczej nie masz zadnego obowiazku udostepniac mu jakichkolwiek
    > informacji.

    albo mu naklam bezczelnie jak nie chcesz czegos ujawniac :))

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 14. Data: 2003-03-16 16:08:28
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "mariusz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prokuratorem, co prawda nie mam nic do ukrycia ale drazni mnie podejscie w
    > stylu:
    > "Drogi Panie,
    > prasa nie musi z niczego sie tłumaczyć..."
    > "Jak wykorzystam informacje - to juz tylko moja sprawa.
    > W przypadku dalszej zwłoki w przekazaniu nam informacji i utrudnianiu
    naszej
    > pracy dziennikarskiej, zmuszony będę skierowac sprawę do prokuratury.
    > Na informaje oczekuję do jutra."
    > takie teksty otrzymałem po kulturalnym zapytaniu do czego potrzebne mu

    Nie musisz nic mówić. W Polsce obowiązek informowania prasy i innych środków
    masowego rażenia o Twojej prywatnej działalności dotyczy wyłącznie Ojca
    Rydzyka :>.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 15. Data: 2003-03-17 11:04:58
    Od: "Salamon" <s...@p...fm>

    > Poprosic o pytania na pismie i tak tez mu sprobowac odpowiedziec,
    > zastrzegajac sobie autoryzacje artykulu.
    > Masz wtedy mozliwosc zobaczenia co napisze - bo moze i tak i tak
    > jakies bzdury wypisac

    I to jest jedyny, sensowny sposób załatwienia sprawy.

    USTAWA
    z dnia 26 stycznia 1984 r.
    Prawo prasowe.
    (Dz. U. z dnia 7 lutego 1984 r.)

    Rozdział 1
    Przepisy ogólne.

    Art. 4. 1. Przedsiębiorcy i podmioty niezaliczone do sektora finansów
    publicznych oraz niedziałające w celu osiągnięcia zysku są obowiązane do
    udzielenia prasie informacji o swojej działalności, o ile na podstawie
    odrębnych przepisów informacja nie jest objęta tajemnicą lub nie narusza
    prawa do prywatności.
    2. (skreślony).
    3. W przypadku odmowy udzielenia informacji, na żądanie redaktora
    naczelnego, odmowę doręcza się zainteresowanej redakcji w formie pisemnej, w
    terminie trzech dni; odmowa powinna zawierać oznaczenie organu, jednostki
    organizacyjnej lub osoby, od której pochodzi, datę jej udzielenia, redakcję,
    której dotyczy, oznaczenie informacji będącej jej przedmiotem oraz powody
    odmowy.
    4. Odmowę, o której mowa w ust. 3, bądź niezachowanie wymogów określonych w
    tym przepisie można zaskarżyć do Naczelnego Sądu Administracyjnego w
    terminie miesiąca; w postępowaniu przed Sądem stosuje się odpowiednio
    przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego o zaskarżaniu do sądu
    decyzji administracyjnych.

    SALAMON