  • 1. Data: 2004-11-22 20:02:18
    Temat: unia europejska tematy do wyboru jesli ktos mi pomoze to ok jesli nie to szkoda.
    Od: "TOMEK" <t...@t...net>

    1temat
    porównaj kompetencje parlamentu europejskiego w traktacie z mastrix i w
    taktacie konstutucji unii europejskiej
    2 temat
    kompetencje rady europejskiej w taktacie z mastrix i w traktacie konstytucji
    unii europejskiej.

  • 2. Data: 2004-11-23 08:33:01
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    TOMEK napisał:

> [...]
    > 2 temat
    > kompetencje rady europejskiej w taktacie z mastrix i w traktacie konstytucji

    Wiesz co? Lepiej nie zabieraj się ani za jeden ani za drugi temat...
    MSPANC

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

  • 3. Data: 2004-11-23 14:09:19
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "TOMEK" <t...@t...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > taktacie konstutucji unii europejskiej
    > 2 temat
    > kompetencje rady europejskiej w taktacie z mastrix i w traktacie

    "mastrix" -> Czy Ty chcesz pisac prace na jeden z tych tematow? To,
    obojetnie ktory wybierzesz bierz sie do roboty.
    Jesli mialbym wybierac -> 2gi.

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!