  • Data: 2007-10-24 20:58:01
    Temat: Re: umowa zlecenie a prawo pracy
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Absolutnie warto i trzeba.
    > Trzeba dac nauczke kutasowi, ktory prawo pracy (oraz ludzi) ma za nic!

    Kwestia względna. Wiele lat pracowałem w róznych miejscach na wariackich
    papierach. Czasem ze względu na pieniądze, czasem ze względu na rzeczy,
    których mogłem się nauczyć. nie żałuję.
    Pracę zawsze można zmienić - zawsze jest to rachunek zysków i strat,
    czasem warto z czegoś zrezygnować dla innych korzyści.
    czasem oczywiście jest to świńskie wykorzystywanie - ale nie generalizujmy

    MAc