    From: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa zlecenia a badania do pracy
    Date: Fri, 4 Mar 2011 23:52:02 +0100

    > Na pewno?
    > Głowy bym za taką tezę nie dał.
    To nie dawaj, kto ci każe?

    > Skoro "firma skierowała", to pytam po dobroci co na takie
    > dictum stanowi 742 KC?
    Nic. Gdy go przeczytasz, to przekonasz się, że on nie uprawnia zleceniodawcy
    do wysyłania zleceniobiorcy na badania.
    Ale mogą się na to umówić w razie potrzeby i za obopólną zgodą, a warunki
    tej czynności zawrzeć w umowie

    > Skoro *FIRMA UZNAŁA ŻE TRZEBA*, to widać było to potrzebne
    > do "należytego wykonania zlecenia", tak czy nie?
    Nie.

    > (bo Ty pewnie przyjąłeś a priori
    Skoro ty najlepiej wiesz co ja przyjąłem a priori to dyskusja mija się z
    celem.

    --
    Jotte