  • Data: 2005-09-06 18:03:21
    Temat: Re: umowa przez Internet
    Od: "chiniol" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ze strony hotelu to masz domniemanie ze zawarla ja ta strona poniewaz oni
    wypuszczajac formularz w necie godza sie na automatyczne niejaki
    podpisywanie umow.

    To tak jak kupie cos od Ciebie na allegro. Nawet nie wiesz jeszcze ze
    zawarlem z Toba umowe dopoki nie sprawdzisz tego w necie.

    Jak dla mnie to wally nie zlozyl przeciez zadnego skutecznego oswiadczenia
    woli (no chyba ze przez podpis elektroniczny opatrzony kwalifikowanym
    certyfikatem polskim i europejskim - watpie :)