  • Data: 2008-12-29 10:18:57
    Temat: Re: umowa okresowa a upadłość pracodawcy
    Od: " " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMVHO - pracownik w okresie wypowiedzenia pozostaje pracownikiem.
    > Oznaczać to powinno, że już wypowiedzianą umowę o pracę można
    > odrębnie wypowiedzieć - niejako "drugi raz".
    > W KP nie ma zakazu wypowiadania już wypowiedzianej umowy :D

    .. czyli gdyby do firmy zawitał syndyk i napierw wypowiedział mi umowę
    zgodnie z obowiązującym okresem wypowiedzenia a potem zmienił zdanie to
    mógłby mi skrócić ten okres wypowiedzenia do 2 tygodni??? strasznie bez
    sensu; może ktoś z Was wie jak sądy, w tym Sąd Najwyższy, podchodzą do tego
    typu spraw?