  • Data: 2007-05-22 18:25:27
    Temat: Re: umowa o "wyłączność" ?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Artur w <news:5944vxz7zuo.18gexbf3x8eql$.dlg@40tude.net>:

    > Usiłujesz nas (przynajmniej mnie) przekonać że odbiorca, sklepikarz sam
    > sobie wystawia fakturę którą obowiązek wystawienia ciąży na ... sprzedawcy?

    Oj, wiadomo co Robert miał na myśli, pisząc o rolnictwie. W efekcie
    pociągnął dalej zamieniając usługobiorcę i usługodawcę...

    > Ano w taki sposób że dzisiaj otrzymał fakturę od piekarza z nr. np.
    > 345/05/2007 a jutro otrzyma z nr 356/05/2007. Sklepikarz "zajarzy" że
    > piekarz "kręci sobie na boczku" i sprzedaje coś innemu podmiotowi wbrew
    > zawartej "umowy" ;)

    Tylko skąd będzie miał pewność, że piekarz nie wystawił faktur 346-355 na
    sprzedaż: mąki, zaczynu, środka trwałego, usług transportowych i co tam
    jeszcze można wymyśleć :O

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]